Friday, August 7, 2009

NaK DeMaM KaH aKu???


Ngapa yek tetiba jer arie nie aku mulai rasa cam laen macam jer ngan badan aku nie??? tekak mulai kelat dan sakit... nak telan air liur cam seksa jer... pernafasan mulai rasa panas... batuk dah start walaupun masih di peringkat awal????

Haruskah aku membuat serangan hendap kat Rakan Medic???? so far aku serasi plak ngan ubat2 kat sana... adoaiiii jangan lew kena H1N1... risaunyer... nampak gayanya aku cam kena seret ma sekali g klinik wat checkup laie sekali nampak gayanya nie.... adoaiiiiii... lari spital laie lew aku nampak gayanya... try klinik dulu lah yek wakakaka

3 comments:

Corey said...

duk pikir sgt sakit tu mmg ler jadi. pychology kena tenang.think positif. apa2 pun semoga dijauhkan bahan tu.

rizz said...

wahahah ayoo! g cek cptin

b-boy said...

check jgn xcheck...