Friday, October 2, 2009

SaMaK BiLiK... BuaNG BaYaNG BaNGkai...

i dah tak sanggup laie dah... ngan bau dia... bukak pintu jer dah berbau... i tak kira... i nak u samak gak bilik tue...

Malam tadi memandangkan aku rasa perlu melakukan sesuatu, aku telah mencadangkan kat ma tuk mengemas rumah... bukan sebab rumah selama nie tak berkemas key... umah kami sentiasa kemas dan wangi laie wakakak

Tapi sebab aku dan ma merasakan perlu membuang segala benda yang kami rasakan wat semak jer, so kami menjalankan xtvt mengemas...

memang bangkai tul... tinggalkan cam tue jer... kemas lew.... kan dah tak pasai2 terpaksa panggil org tuk samakkan bilik tue... awas lo... mak jumpa harus sental muka ko ngan berus jamban nie...

Siap samak segala bagai... yer arr mana lew taw kot2 ada yang kami tak perasan kew wakakak rasa lebih aman dan damai jer bila tinggal berdua... just masalah sewa umah yang bertambah jer arr...

Dengan berakhirnya kami menyapu dan mengemas maka bermula lah episod baru dalam rumah tue... maka, tidak sesekali kami membenarkan 'bangkai' masuk key...

Akhirnya bilik bertukar menjadi syurga asmara... eh silap... syurga idaman wakakak

3 comments:

farish H said...

wakakak samak ktnya hahahk!

Hezesuze said...

eh2...ko kemas samak bilik tu kai baju nmpak pusat ke Qlah???wakakakakakaa

||| PöJìé PööH ||| said...

haha!
saper yg bangkai tuh Qiella oii?