Wednesday, December 16, 2009

aPaBiLa JeMaRi MuLa MeNaRi...

Tadi masa kat opis aku ada ler bukak satu blog nie... terkejut gak lew sejak bila plak dia minat berblogging? tapi yer arr tue hak dia... apa yg aku boleh katakan not bad... penuh dengan cerita peribadi... ilang dah prinsip idup yg di kekalkan selama nie...argh!!! hak dia kan... blog dia ada dia usik blog aku??? wakakak

Tak kisah ler apa pun... kalau dia marah aku baca blog dia... aku rasa dia tak der hak nak marah aku...sebab dah semuanya citer kat blog tue dah jadi tatapan umum.

Seronok aku tengok dia happy dengan kehidupan yang ada sekarang nie... baguslah kalau cam tue... aku harap satu jer...biarlah dia jujur dan ikhlas... jangan hanya pandai cakap jer tapi tak di amalkan.Kenapa? dia taw ler apa yang aku maksudkan.

Aku hanya mampu berdoa agar semua rakan2 aku sentiasa berbahagia dan sentiasa di bawah lindungan Allah.

Aku tak pernah berdendam cuma aku terkilan sehingga sekarang tiada penjelasan yg di buat...susah sangat agaknya... apa yg mampu aku katakan adalah...

saya taw apa yg awak sembunyikan selama nie yg tak pernah awk dedahkan!!! sudah2 lah...

Wah!!! tetiba jer aku teringatkan JEBON huhuhu

sy rindukan awk!!! bila awk nak balik JEBON??? rindu gegiler nie...

No comments: