Monday, December 28, 2009

BeRiTa GeMBiRA...

Alhamdulillah...

Tak lama laie aku akan dapat anak buah... semalam adik ipar aku di sahkan mengandung... saper yg sah kan? wakakak aku lew... adoaiiii lawak tul... smlm dak e datang umah dengan keadaan tergesa2 terus di panggilnya aku... masa tue aku ngah gegeh menyusahkan e-novel aku... ingat senang ker nak dapat idea... susah ooo tapi kalau sekali dapat mau 3-4 citer yang berlainan boleh masuk wakakak

"akk... abg e panggil..."

"adoaiiii dia nak apa? bz arr..."

"akak!!" mak aiii... terkejut aku... kemain kuat laie sore... aku rasa satu kampung leh dengar...

Dengan berat hati nak meninggalkan kerja, terpaksa gak lew aku turun bawah.. nak taw per kes?? adik aku tunjukkan ujian kehamilan kat aku adoaiiii...

"kak... cam ner?" aku pandang muka adik aku... biar betul dia nie... tak kan tak reti nak tengok...

"ko tak reti tengok ker?"

"mana reti... hehehe... liza pun tak taw... hah!!! jangan nak gelak arr... e mana ada pengalaman bab2 benda nie sumer"

Nak gelak pun aku terpaksa tahan sebab tengok muka suci jer (cam akk dia wakakak)

Aku bukak dan tengok...

"Allhamdulillah..." perkataan yang muncul dari mulut aku membuatkan dak e tak sabar2.

Cam ner aku taw? oittt aku pernah jadi pembantu doktor key wakakak aku hanya dapat sah kan yang adik ipar aku mengandung tapi aku tetap suh depa p klinik tuk sahkan usia kandungan.

Tue pun nak diseretnya aku sekali adoaiiii... akhirnya keputusan dari doktor bertauliah mengesahkan bahawa adik ipar aku mengandung 1 bulan 3 minggu...

Alhamdulillah.... tahniah buat adik-adik aku...

2 comments:

Hezesuze said...

wah tahniah makcik qlah...eh silap untie qlah...wakakakaak

pasni t tlg cek kan ujian akak plak yea...huhu

farish H said...

alhmdulilah jd macek dh ang hehe