Saturday, February 27, 2010

AdoaIiii... TeNSi0N NyE...

Tension tul aku bila dapat taw yang aku di kehendaki outstation ke JB pada 11-12 March... adoaiiii dah lew tak kenai saper2 kat sana allih2 comei jer bos aku suh aku gie sana... kalau ada teman tak per lew jugak nie di kelilingi oleh 3 lelaki... pas tue bila di tanya slumber badak jer dia suh aku datang ngan dak2 nie... giler per nak suh aku naik 1 kete ngan depa???

Penginapan idak lew aku risau sangat sebab aku taw sememangnya kami nanti lepak kat hotel dah tentu laen2 bilik. Tapi kalau tak bawak kete sendiri alamatnya tinggal lew aku sorang2 dok terperok dalam bilik jer kekdahnya. Kalau ada kereta dah tentu aku bebas nak ke mana2... bukannyer apa buatnya aku tetiba nak merayau ke Danau Kota ker... jenjalan buang tebiat ker... kan senang....

Meeting!!! Meeting!!! adoaiiii... nak tak nak kena gak gie... dah gtaw mak dan abah... Feedback dari mak aku... biasa lew dah tentu dia tanya aku nanti tinggal kat mana? dengan siapa? laie risau bila dapat taw aku akan gie ngan dak2 lelaki opis aku... adoaiii bondaku ini dah tentu aku dok bilik sorang... abah??? cam biasa diam jer... agaknya dia paham dah nama pun atas urusan kerja... dan dia taw yang anak dara dia sorang neh boleh survive... tetiba teringat plak kat john... dia pernah cakap... si qiellah nie... campak lew kat memana kompom boleh idup nyer... hahahaha

Ada gak dengar citer kata nak suh aku kerja kat JB... owh!!! tidak!!! apsal aku obses sangat ngan JB??? hahahah aku tak rasa aku serasi dengan JB walaupun sedara mara aku bersepah kat sana... kalau nak transfer aku pun biar lew negara laen tapi bukan JB + kelantan!!! hahahah

Tengok lew cam ner nanti... masa meeting tu baru taw keputusan... apa pun chayok!!! chayok!! nadia... nie lah masa tuk pembaharuan... insya'allah...

1 comment:

Remy.com said...

bestnyer g JB ngan 2 jejaka lg tu, kalau lah Remy jadi Q-la mesti remy x pening2 n minta satu bilik ngan 2 jejaka tersebut...

huhu tetiber lak...