Friday, June 18, 2010

KeLiRu.. BiaRKaNLaH...

Dear Blog...

Malam ni entah kenapa hati aku rasa agak sayu jer... sayu kenapa? entah... sebenarnya banyak perkara yang terlaku pada aku yang tidak pernah aku luahkan kepada keluarga aku sendiri... sememangnya aku lebih suka settlekan sendiri dari minta bantu keluarga.

Terus terang aku katakan.. ada ketikanya aku rasa keputusan yang aku buat ni betul kew tak? tapi ada ketikanya aku rasakan inilah yang terbaik. Aku tahu dan sedar apa yang berlaku pasti ada hikmahnya.

Tadi mak baru jer nasihatkan aku... apa lah nak jadi dengan aku nie? kesian mak dan kelouarga aku yang lain... entahlah... sampai bila aku nak cam nie??? biarlah... biarkanlah aku begini... sampai bila??? biar masa dan keadaan yang tentukannya...

Rumit!!! rumit... perjalanan hidup aku ni....

4 comments:

iva saionji said...

nadia...kau pergi telaah blog aku...ada satu entry pasal kehidupan yg rumit nie...hope kau temui cahaya ya...hehehe...

El-Zaffril said...

Perjalanan hidup ni nampak macam mudah kan...

Hezesuze said...

yelaaaa family ang nk tgok ang naik pelamin tu....takot da tua xlaku lak...huhu

pepun sis sntiasa doakan yg terbaik buat ang tau....

bOyFeiZ said...

hiasyyhh.. hepi ye kak.. kelab lesung tetap sapot...hehehhe