Thursday, July 1, 2010

MeETiNg aT KL... My OFfiCE...

Ari nie masuk jer opis terus dah set nak mengemas opis... tapi bukan bermakna opis tak berkemas key... tetap kemas tapi kalau boleh nak laie kemas lew...


~ terus tukau uniform ... ~

Yang ada kat opis, aku, alfian, fatimah dan ms ong. Arie nie aku datang lambat sikit tapi x der lew lambat sebenarnya sharp kul 9 pagi aku dah tercongok depan pintu... selalunya aku sampai sebelum kul 9 am. Sampai2 je dah dengar org vacum lantai... sah ms ong... masuk jer nengok dia dah terbongko2 dok vacum... Fatimah plak baru kuar dari pantry... tah apa dia buat tah... agaknya baru lepas sarap kot... aku apa laie... terus masuk toilet amek baldi... isi air.. pastu terus cari mop...


~ gegeh aku mop lantai kan... ~

Alfian plak terus cari kain dok lap cermin... fatimah lap cermin kat partisyen ngan meja...


~ Tugas Alfian & Fatimah... ~

Sebenarnya kami dok mengemas ni bukannyer apa... esok ada meeting dari pagi sampai ke petang... semua staff JB akan naik ke KL... so kalau boleh aku nak arr opis aku ni lebih hebat dari JB wakakaka (pasan opis sendiri kan!!!)


~ lepas kemas sumer hah tersandar kat tempat masing2 ~

Penat bai... ingat tak penat kew dok mengemas... oven dah pasang... gasak lew lepas ni wakakaka

1 comment:

Hezesuze said...

agak2 ko rajin tak kt rumah Qlah..?? hehehe