Saturday, August 7, 2010

ShOwEr OwH ShOwEr ...

N3 kali ni aku nak citer pasal satu kisah yg pada aku agak lawak lew yang sampai sekarang dia punya kesan nya sampai merah2 badan aku wakakak...

Semalam aku ada lew dok try satu bilik air nie... sebab cantik kan wakakak sebelum org laen rasmi biar aku rasmi dulu wakakaka



So... aku dok belek2 arr... gegeh nie nak mandi wakaka maklum arr baru abis keje... aku taw dia ada air panas ngan air sejuk... so kena lew balance... oleh kerana aku nie sememangnya tengah panas so, cadangnya nak mandi air sejuk, apa laie... kan dia ada kaler merah dan biru... so pilih jer laa... aku rasa korunk pun taw kan rata2 masing2 pernak lepak hotel kekdahnya...

So dalam kepala otak aku nie dok bayangkan lew kaler biru tu mesti air sejuk... selalunya merah kompom air panas... so aku bukak lew kaler biru... dok standby bawah shower wakakakak tup2 omak aiiii... amek ko... kemain panas laie... mengelupur aku wakakaka terkejut den tup2 air panas yang kuar... celakak... nek melecur badan aku wakakak... rupanya kaler merah baru air sejuk wakakaka

Moralnya... len kali sebelum standby bawah shower tue rasa lew dulu air tue dengan tangan nie tak... dok beria lepak bawah shower wakakaka last2 aku gelak sendiri... wakakakak

2 comments:

W. Hidney said...

hahaha adeh, sakit perut gelak

Hezesuze said...

uiks pekes terbalik sudah..?? hotel mane lak ko nginap ni Qlah..?? hehehe