Sunday, June 2, 2013

ThE sTR33T CaFe - KoReaN Fo0D ReSTauRaNt...

Hye There...

Memandangkan hari ini aku agak rajin dari kebiasaan so aku nak update lah segala aktiviti yang telah aku lakukan.

Ingat tak pasal entry aku sebelum nie pasal Bonzai tu? kira story dalam entry nie sambungan dari cerita tersebut.

Lepas aku ngan Remy balik dari Batu Pahat tetiba dalam kereta terasa lapar & teringat plan dengan Mya tempohari nak gie makan makanan Korea. Tak dapat gie Korea dapat makan makanan dia pun jadi laaa... So kami pun roger Mya. Mya sampai lepas Maghrib. 

Ada sesetengah orang agak ragu2 dengan makanan korea nie tapi kat restoran ni 100% halal. Kami pun terjah so korunk enjoylah ea gambar kat bawah ni...

 The Street Cafe - Korean Street Style
Location :: No. 28 Jalan SS 15/8,Subang Jaya 47500,Selangor
 
 Kalau ada yang nak merasa ataw feeling2 tekak orang Korea korunk try lah... 

 Memang banyak menu dia... kalau penggemar cerita2 korea atau K-Pop, semua jenis makanan ada dalam menu nie.

  Aku teringin nak try Kimchi, Kimbab, Dabobki... Excited sungguh hahaha

 Mya lah yg memperkenalkan kami dengan restoran nie... dia baru balik dari Korea... untung laaa company trip...

 Korunk tengok lah betapa penuhnya table kami hahaha... semua nak merasa... 

 Memang sedap key...

 Sebelum makan wajib posing dulu walaupun ada statement yg keluar kat paper or FB mengatakan org yg suka snap pic makan ni or snap pic apa yg kita buat ada masalah 'mental'... hmmm... ada aku kisah? hahaha yg penting aku happy...

 Dalam banyak2 makanan yg paling aku suka adalah Kimbab... kimchi tak berapa sangat kecuali kalau kimchi soup...

 Sebelum balik memang wajib... sebagai bahan bukti... bebudak nie memng suka suh aku wat kerja2 jenayah kan...

Bahan bukti we was here...

Pasti akan datang lagi... bila??? insya'allah dengan izinNya...

- AdiOS...

No comments: