Friday, February 13, 2009

aKSi GeGiLeR DaRi MeReKa2 YaNg GiLeR...

Atas permintaan ramai yang berupa ala2 ugutan pun ada gak (kepada mereka2 yang terlibat mmg hampeh korang!!!) so aku terpaksa 'rela' memasukkan semua dialog dan sedikit gambaran gambar2 di bawah nie. Nie kira aku edit semua dengan keadaan ikhlas tak seberapa ler taw wakakka... ngaku seh!!

Gambar di ambil di rumah baru Iera Bangkai
Ros : Qla nak pose cam ner nie?
Qla : Ko pose ler ala2 model pintu bilik air weiii wakaka
Iera : Huh! tak ingin aku jadi model pintu bilik air .
Qla : Ingin ker tak ingin ker... ko dah pun pose wakakaka


Gambar di ambil semasa terserempak dengan penjual Durian di Nilai 3.

Pergh!!! memasing cam tak pernah makan durian jer gayanya wakakaka

John: baekkkkkkkk punyaaaaaaa

Qla : aku campak gak biji derian nie kang... kot yer pun kasi arr possing maut dulu... wei iera!!!! apsal molot ko sama cam aku plak nie?? cam dah janji plak...ish... kot yer pun jgn ler tunjuk sangat...

Iera : aku pun x pasan arr qiellah... tapi x per lah lepas nie kita ajar plak ros cam ner nak wat molot cam kita nie wakakaka...

ros : baekkkkk

Semasa dalam perjalanan ke Sungai Sendat. Pergh!! sapa sangka kete aku leh masuk utan wakakaka Syabas Kebal!!! wakakaka...


Gambar semasa di Taman Botani, Putrajaya. Kompom ramai yang terkeluar biji mata nengok aksi kami yang masuk dalam rancangan Wanita Hari Ini wakakka... tue... jeles arr tu wakakaka


Wakakaka... gambar nie yang paling mendapat perhatian ramai. Aksi apul yang bertukar menjadi sami budha wakakaka

Nie plak aksi aku semasa dalam kandungan ibu nyer sudah bersiap sedia untuk di lahir kan wakakaka ada pic sorang lagi tue kira apul nyer uri la wakakak


Nie plak aksi budak2 di dalam room Kuala Lumpur Global Chat 10 yang tenat dan giler wakakaka

3 comments:

rizz said...

ahha woitt qilah..ckp aku dok bloging ahha.hang pon byk entry arini hehe kemain lg nk webcam byk kannzz:p

Madu Beracun said...

adehh.. memg giler tahap gaban neh.. ekekek

cikhajar said...

mengom...huwahahahahahahah ko giler buat john cenggitu.... buat tergolek die kang.. gilak arhh..

tp yg paling best adalah gambo fetus songsang.. hahahahah apul yg rawk... erhhh gambo apul yg terlampau takder ke