Friday, February 13, 2009

KoNVo FaTT... BeNGoNg DaK2 Ni waKaKa...

Tengah aku dok belek2 'pak tam' tetiba jer aku terperasan rupanya ada banyak pic yang aku tak upload dalam blog dan fotopages patut ler bebudak sumer dok pakat bising kat aku wakaka nie kat sini aku load pic masa konvo fatt kat pwct tahun lepas wakakaka...

Ni antara aksi yang bengong yang telah di rakamkan oleh mereka2 yang bengong wakakak..


Umi perasan ler ko wakakak tue laaa dulu saper suh ponteng sekolah kan dah tak merasa pakai jubah wakakak

Ngan Umi... teknik snap yang cam gumpunk wakakaka mangkuk tul saper yang snap pic nie nampak aku bertambah ketot wakakak

Pelajar Terbaik - Bidang Pergigian (Anugerah Dekan)
Secakersproff dengan lagak cam professor yang tak jadi wakakak ko jadi proff gigi jer ler wakakaka

Pelajar Terbaik - Bidang 'Bahan Membahan' (Anugerah Dekan)
Nak jugak masukkan pic nie wakakaka nampak tak muka tue... betapa suci murninya sesuciqiellah wakakaka

Pelajar Terbaik - Bidang 'Main Follow Jer' (Anugerah Dekan)
Ros cam tiang bendera pun ada gak aku nengok wakakaka

Pelajar Terbaik - Bidang 'Simbol' (Anugerah Dekan)
Apul ker nie??? ker Apuliaqqq??? wakakaka

Alamakkkkkk ada toyol ler wakakaka

Aksi yang sengal wakakak aikkkk ada yang melekat kat dinding??? wakakaka huru hara pwtc tue ngan gelagat kami sib baek tak kena halau ngan pengawal walaupun dah di jeling2... memang tak makan saman sungguh!!! wakakak memang ler kami makan nasi wakakak

Keluarga Bahgia Umi wakakaka

Tahniah dari kami semua khas buat Fatt...

4 comments:

MaS-HaNa said...

QIE YANG SEBELAH UMIE TU SAPA ... KAKAK DIA KE WAKAKAKKAKAKAKAKKA

Cik Nazaitul Nadia @ Cik SesuciQiellah said...

pic yang nama satu dalam pic keluarg bhgia ker??? wakakak kalau yang tu ang create arr sendiri mana adik, kakak dan emak wakakaka mampus aku kalau umi taw wakakaka

rizz said...

meriahhh haha.tringat zman rizz konvo dlu gakkk:p

Remy.com said...

huhu, sampi toyol pon muncul...
seram lak...