Tuesday, March 31, 2009

KaKi KiPaS MeRoYaN BiL3R BaCa BL0G aKu WaKaKa...

So what!!! ada aku nyusahkan idup ko??? aku tak kaco idup ko.. ko tak yah ler nak jolok sarang tebuan!!! besday ko bila yek pompuan??? meh aku adiahkan sarang tebuan... ngan tebuan2 nyer sekali ndak??? (dalam kepala dah ada list saper lew yang jadi mangsa aku tok rembat sarang tebuan kat memana pokok... tak laen tak bukan... dak2 putus fius wakkak)
Aku dah tak menahan laie dah nie Fara... dari tadi dok tahan diri... penat aku pujuk jari jemari nie tuk masukkan n3 pasai pompuan meroyan nie lepas jam 5.30 tapi nak wat cam ner kan bengang nyer pasai wakakak
Apa yang aku nak luahkan kat sini langsung tak der kena mengena ngan Fara key.. kalau ko tak puas ati meh cari aku... bukan susah pun kan... aku ada jew kat depan nie...
umur jer 30 tapi blog cam budak2...
So akhirnya ko ngaku gak le aku nie awet muda kan wakakak apasal???? tebakau darah kew baca blog aku?? apa pun aku nak ucapkan terima kasih (tak berapa nak ikhlas wakakak) bebanyak lew dalam pada ko anti ngan aku, ko berminat gak nak bukak blog aku kan... tak taw ler aku cam ner ko leh dapat link aku... samada ko tanya orang tak pun ko bukak komputer aku kan wakakak kalau tak komputer aku sah2 ko men bukak jew komputer orang kan...
Aku taw ler ko kaki kipas so tak payah lew nak memburuk2kan orang (diri sendiri buruk tak sedar)... aku burukkan ko??? memang patut pun aku memburukkan ko sebab ko suka sangat nak mengata orang kan... walaupun aku tak der kat opis tapi ko jangan ingat aku tak taw per yang berlaku.
Sebenarnya aku dah lama tahan benda nie sumer... malas jew nak luahkan... tapi bila aku terdengar jew ko dok ngata aku... hah amek ko!! nie baru kat dalam blog... lom dari face 2 face ko dah meroyan... lom laie ko kena penangan aku laie... jangan sampai aku dah nek antu wakakaka sendiri mau ingat lew!!!
Cakap orang pandai tapi pernah kew ko balik umah... hah!!! ko kan suka tengok cermin lelama kan apa kata selain daripada ko dok telek taik mata kat cermin tue, elok bebonar lew ko tengok sekali diri ko tue... orang tak kan cari pasai kalau ko tak men cakap lepas jew... sekurang2nya sejaat2 aku idak lew aku pangai cam ko... ada aku susahkan idup ko kew??? setahu aku ko jew yang selalu menyusahkan orang lain...
Apa masalah ko??? sebelum cakap org cuba tengok diri ko dulu!!! nak aku wat list kew satu2 pangai ko kat dalam blog nie??? ko nie bodoh kew bangang??? (wahhh hanya ada 2 pilihan jew tuk org cam ko, pilih antara satu) org buat blog sebab nak luahkan perasaan yang terbuku dalam hati sebab tak nak menyakitkan ati sesiapa. Tapi kalau ada yang terbaca dan terasa ati g mampus lew... ada kew aku mention nama??? kalau ada yang terasa tue sendiri mau ingat lew... dan aku tak pernah sesekali larang saper2 nak mengata aku dalam blog korunk!!! blog ko... suka ati ko lew nak wat apa kan... agak2 aku sakit ati, aku closed kan jew abis citer wakakaka sama gak cam aku!!! ni blog aku, suka ati aku lew nak citer pasai saper pun!!! umur dah lanjut... tapi bangang nak mampus!!!
Kalau dah kaki kipas.... kaki kipas gak arr... kipas .. lipas sumer arr ada kat ko... saper suh ko cari pasai ngan aku kan dah kena!!! wakakaka
Yang pasti bila aku suh orang teka age aku... rata2 akan cakap 26-27 so... aku taw lew ko jeles kan sebab ko tue dah lew tua dari aku... pastu bila org laen teka age ko rata2 over da limit gitu!!! wakakak
Kalau di takdirkan aku tak der rezeki kat sini pun... aku akan tetap berblog!!! hah!! masa tue aku yakin benar yang ko akan bukak gak kan blog nie wakakak tak per... mana lew taw kot2 one day nanti aku akan paparkan pic ko kew (kasi glamer sikit) wakakaka masa tue aku sememangnyer bersikap paling keji!! dan jangan plak ko tanya kenapa kan wakakak
Apsal??? sakit ati??? wakakak nak ngadu kat saper??? ngadu lew... apsal!!! nak suh aku jangan citer pa per pasai korunk dalam blog aku??? sape ko nak larang aku???? wakakak
Selama nie aku diamkan jew... tapi sabar aku pun ada had nyer gak... kira ok lew nie wakakak kira aku nie baek ati gak lew sebab just luahkan kat dalam blog jew...
Hah!!! n3 kali nie aku pasti ko dah baca kan... so per perasaan ko??? dengan luahan aku nie??? wakakaka 'Don't trouble the trouble, if you don't want the trouble to trouble you'...

6 comments:

b0b0y said...

sis.. lek lek.. x baik angin2..(pandai plak nasihat orang dak boy nie.. ekekeke)

manusia bese le..

senyummm!! (tgk tu dah senyum lebor dahh.. leh masuk lesung laeii tu ..ekekeke)

farish izaryl @izreez said...

huaa takott larik smbil bwak lesung ..!!!!:p

Cik Nazaitul Nadia @ Cik SesuciQiellah said...

boy wakakak hangguk ang nak sumbat lesung dalam molot wakakak kang ada plak yang imagine laen wakakak keji korunk!!!! wakakaka

rizz : wakakak jangan sesekali wat aku nek antu wakakka

MaS-HaNa said...

qie seram aku :-ss dah mengalahkan mbok miah ni :-sss larikkkkkkkkkkkkk

cL said...

gila arghh..neh la nk djadikan idola neh..amponzz sabo sis...bese la org kn..mane leh nk tgk kt senang..hak3..

Cik Nazaitul Nadia @ Cik SesuciQiellah said...

hey cik lola... nama kita sama yek... nadia... memang nama kita nie best wakakak kompom ramai muntah darah wakakak