Sunday, March 15, 2009

MeSiN BaSuH aKu BeRg3RaK SeNdiRi!!!

Sementara nak menunggu map dari Rizz (wahhh mesin fax berbunyi wakakak berlari aku wakaka) aku ingatkan nak masukkan n3 pasai kisah semalam aku wat lawak tetengah malam wakakak

Iklan sat wakakaka...

Adoaiii rizz wakakaka cam nie ang nyer map??? wakaka lawaknyer ang wakakak (tetiba jer kuar tanduk kat kepala nie... aku dah scan dah map tu wakakaka datang weng aku ada gak yg aku tepek kat sini map tu kang wakakaka) kemain lawa laie tulisan ang wakakaka plan ang... wakakaka apa pun aku rasa aku taw umah ang tu ler aku slalu lepak kat vista amani wakakaka apa pun jumpa esok!!! oittt mangkuk malam kang sms aku jam brapa nak kuar citer nyer gempak sekali tak gtaw kul brapa nak kuar wakakak

Berbalik semula pada topik, semalam aku balik awal pastu dok lepak kat umah. Lepas layan Spa Q aku dah jem tak taw nak wat per... so aku pun plan nak kemas bilik. Alahai bilik aku... cam tokang pecah wakaka... tak berkesempatan nak mengemas maklumlah asyik kuar malam jer, kira malam tadi ler aku baru ada kat umah wakakak

Aku kemas bilik dan wat pengubahsuaian pada perabot dalam bilik tue... dan tadaaaa!! hasilnyer alhamdulillah kemas ler jugak... aku siap rembat daun pandan jiran sebelah laie dok wat bunga rampai letak dalam bekas kristal pastue letak dalam bilik. Pergh!!! wangi giler... tetiba jer terasa cam nak nikah wakakaka aku memang suka bau daun pandan nie hehehe dalam kete letak gak tapi tunggu aku basuh kete dulu wakakka (sah2 Rizz yang bau dulu wakakak kembang kempis ler idung ang wakaka)

Lepas kemas bilik aku pun mandi ler... pastue tingat ada sebakul baju yang tak berbasuh laie wakakak mata pantas scan bakul baju pergh!!! kemain bertimbun laie baju wakakak

nampak nau ko ni pemalas nadia oiii...
oitt ... bukan pemalas arr!! pembetulan... tak der masa jer

Aku pun bukak pintu belakang sebab mesin basuh aku letak kat luar... saper nak rembat mesin basuh buruk tue? memang ilang akal ler saper yang rembat wakakak aku pun dok basuh baju dalam jam 9 malam... sesambil nengok keliwon wakaka caker time pintu belakang terbukak dan Farah tak balik laie leh plak kuar citer nie wakakak

Farah balik umah agak lewat sikit sebab lawat ayah dia kat IJN dalam jam 10 malam baru dia balik. Ngah sembang2 ngan dia tetiba jer terdengar bunyi benda berat jauh pastu dok guling2 (cam ang ler rizz gelak guling2 wakakak). Aikkk... aku pandang Farah, Farah pandang aku... jangan wat pasai... dah ler malam jumaat...

bunyi per tue????
mesin basuh ko ler
kompom ker??? awat laen macam jer bunyi???
dalam tue tak rata kot...

Makin kuat plak bunyi dia... tak leh jadi nie...

aku rasa baek ko g tengok kang jahanam mesin basuh tue kang

Aku ngan Farah bangun gi ler dapur. Korunk taw per yang terjadi??? aku nengok mesin basuh aku dah berjalan hampir2 nak termasuk dalam longkang... jatuh rahang aku!!!! dengan pantas aku off suiz utama. Jengah kat dalam... masya allah... korunk taw per aku jumpa??? ibu batu tumbuk dalam tue wakakkaa terburai gelak aku ngan Farah di tetengah malam tu wakakak sampai terduduk2 gak ler aku kat lantai dok bantai gelak... wakakaka senak giler perut masa tue..

Ini ler dia batu tumbuk yang berpuaka tue wakkakaa

cam ner ko leh terbasuh sekali ngan batu tumbuk ni nadia????

ilang akal per aku nak basuh sekali!!! mana ada wakakak dah dia terjun sendiri dalam tue wat per!! ingat acara renang berirama ker??? wakakak

adoaiiii ko nie wat lawak tetengah malam ler wakakak aku tak kan lupakan kisah nie sampai bebila dah arr bunyi cam nak runtuh aku rasa jiran2 sumer kompom dengar wakakak

nasib baek kita dah pindah kan... kalau buatnyer still laie kat umah lama kompom faiz ngan dak razif tue bahan kaw2nyer kita wakakak adoaiiii cam ner ler ko leh terjun tiruk dalam mesin basuh nie (sambil amek batu tumbuk tue... gelak tak ilang laie...) nak kata ko bertukau kuar kaler2 tak der pun... samer jer... wakakak adoaiiii

Nasib baek mesin basuh tue masih leh berfungsi dengan baek wakakaka adoaiiii batu tumbuk... batu tumbuk wakakka sebenarnya aku terlepak batu tumbuk tue kat atas mesin basuh mungkin terjatuh masuk ke dalam masa ngah spin wakakaka

p/s : gelak sikit2 dah ler jgn lelebih... tampo kang...

4 comments:

b-boy said...

sah2 rijek jadik menantu kepada ibubapa si panjang.. hahahahahahahahahaha
hahahahahahahahahaha
hahahahahahahahahaha

rizz said...

hahahahahhaaaaaaa aku dh gelak guleng2 dlm umh da.ala ngku jela ko da msukkan ank lesung tuh ahahha

MaS-HaNa said...

aku tau lah kau nak wat no ekor guna lesong tu qie=))sok kalau ko jumpe aku ko bagi aku anak lesung tu=))mestinaik pes price=))

Cik Nazaitul Nadia @ Cik SesuciQiellah said...

boy : oittt panjang per kes plak nie? wa ati kering ler wakakak kan leh jer idup tanpa laki wahhh kemain laie aku wakakak

rizz : gulin2 yek wakaka ada tak gelak guling2 dari dapur sampi ke ruang tamu? wakakaka (ngah bayangkan ang dok guling2 cam hindustan sambil pakai singlet ngan kain wakakaka)

hana : caker ang wakakaka siot jer... aku kalau maen baek aku makan sorg wakakaka tamak!!!