Thursday, March 26, 2009

sTaYBaCK KaT 0piS...

Jam menunjukkan pukul 7.08 malam. Adoaiii aku masih laie kat opis... ada report yang perlu aku siapkan adoaiii rasa cam nak jew hempuk pala bos aku ngan lesung batu... giler per ada ker patut dia suh aku rekodkan semua data dan projek yang di terima oleh pihak company sejak company nie di bukak. Korunk ingat tak sebelum nie aku pernah cakap pasai aku kena wat satu program hah... benda tue lew...

Selepas report dan data telah siap di scan, rekod dan di masukkan dalam sistem, semua report2 tue akan di musnahkan. Hulamakkkk banyak lew kerja aku... sekarang nie aku kena stayback kat opis sebab nak kena masukkan data dalam sistem. Adoaiii nie jam berapa lew aku leh balik... yang awang buncit nie pun satu... ada plak dia nak semua report tue siap esok. Memang lew rabu (minggu lepas) dia ada tanya aku bila agak2 aku leh submit report. Aku plak dah terlepas pandang aku cakap lew dalam seminggu (means rabu ni lew iaitu semalam) kira tuk update dalam sistem aku siap cakap dalam minggu yang sama gak aku cuba siapkan.

Aku tak sangka plak dia benar2 tuntut adoaiii... dan tadi masa aku ngah masukkan semua data tetiba jew pah bedah datang (pergh!! masa nie sib abek aku tak buat blog wakakak)

nadia.... esok haji nak nengok report... semua (caker siap mention semua laie...)

Jatuh rahang aku!!!

esok????!!!! sure???
yup...
adoaiiii.. (tepuk dahi aku wakakaka) den torai... dah2 jangan kacau!!!!

Dengan pantas aku wat slogan kat table aku...

Jangan Dekat Dan Jangan Kacau Kalau Tak Nak Kena Penampau!!!!

Wakakaka garang giler aku wakakak

4 comments:

b0b0y said...

hahaha..title RATU pun kena trima arahan.. ekekekke

farish izaryl @izreez said...

ayokk ade antu lesung kt blkang hahaha

Hezesuze said...

patutnye slogan tu cam ginih dong
AWAS! JGN KACAU KANG ADE YG KENE LESUNG BATU KANG!! wakwakwakwak

tu lar ang sibuk je berbloging...ni mesT kes tlupa la ni...

Cik Nazaitul Nadia @ Cik SesuciQiellah said...

boy : tetiba jew aku terasa cam nak lesung batukan jew dak boy nie... saper setuju??? (sape tak stuju ngan korunk aku lesung batukan.. paksa nie!!!)

rizz : antu lesung aku x der hal lew wakak yang ada hal.. antu plewod wakakak

heze : tak der lew mana ada aku terlupa wat keje.. cuma benda nie banyak...