Monday, April 27, 2009

aLhaMDuLiLLaH... b3RJaYa...

Wahhh arie nie aku rasa cam bangga sangat (harus key!!! tahniah Nadia!! gud job) buat pertama kalinyer sepanjang aku bekerja kat Paves nie, arie nie aku berjaya siapkan 5 report dari jam 9 pagi- 1.30 tghari wakakak bangga!!! bangga!!!

Memang capai sungguh sasaran aku wakakak selama nie aku cuba gak tuk siapkan 5 report dalam masa sehari tapi selalunya tak berjaya... kalau tak 3 mesti 4... kalau tak 3 setengah... tak kew aku rasa cam nak jew aku hempuk computer nie wakakak

Alhamdulillah aku berjaya gak siapkan 5 report sebelum jam 2 petang.... nampak gayanya cam arie nie aku leh wat lebih jew wakkaakkak

Apa pun tahniah yek nadia... cayang kamo!!!

Mungkin pada mereka yang langsung tak der perancangan kerja tuk arie nie rasa cam tah pa per tah n3 aku nie kan... tapi pada aku... oleh kerana setiap arie aku dah plan arie nie nak wat per... so bila apa yg di rancang tue berjaya di laksanakan sudah semestinya aku akan mengucapkan tahniah pada diri sendiri... dan kegembiraan akan menjadi milik aku untuk sepanjang arie... insya'allah

4 comments:

farish izaryl @izreez said...

kemain suke g hahak keje rjin2 tuh ngadap tenet je opsssssssss larikkkkkkk

Hezesuze said...

ermm ptutler ang bz je...go go Qlah!!! keje jgn xkeje...wakaka

diary, fara said...

seronok nampak jadi rajin. kat sini tak sehappy tu pun... huhuhu

Cik Nazaitul Nadia @ Cik SesuciQiellah said...

rizz : tue ang bukan aku wakkawakak elelelele memalu plak nak ngaku wakakak aku taw lew ang datang keje dok berblogging pastu men goggle wakakak sebab tue ang dok hitung masa jew bila datang kerja... biler lew nak kul 6 hajarnya wakakak

fara : wakakakka meh lew sini wakakak ang wat surat transfer wakakak tak pun ang suh jew dak2 meroyan tue transfer wakakaka ada kew mandat? wakakaka