Monday, April 13, 2009

PiKniK NGaN PuTuS FiUs Di PoRt DiCKsoN - PaRt 11

Sambungan n3 sebelumnya...
Jalan menuju ke syurga wakakak hajarnya aku!!! jalan ke Mines....

Kami ngah tunggu sis heze nie wakakak sempat laie nak wat bukti bahawa kami dok melepak kat Mines wakakaka

Masa nie ngah tunggu sis heze wat u-turn kat Mines tue sebab dia tak lepas... so kami lepak kat tepi arr sambil tue dok berpose wakakak hajarnya wakakak memang antu pic arr wakakak alamak!!! ada plak bulu2 purple tue wakakaka

Erk... saper nyer keje nie dok snap pic montot orang nie??? taw ler montot mantap... dok usha dalam diam rupanya wakakaka hajar sungguh si jurukamera nie wakakaka

Kat eskletor nie ramai orang tapi sumer wat muka ala2 tak berapa nak bersalah wakakak kononnyer pelancong lah tue hajarnya wakakak

Sempat laie bergambar kat eskletor (jadah aku eja BM wakakak) sib baek nampak muka aku kat belakang tue waakkakaka

Aisey dah elok2 pose lentik ngan pojie tetiba plak ada si rhudy nie wakakak ang memang suka men selit2 yek rhudy wakakaka

Ops.... awat pic nie dah macam pasangan couple plak nie adoaiiii putus fius tul laa dok posing cam tue wakakaka hajarnya wakakak

Nengok lew aksi rhudy yang sedang nak buang angin wakakakak kemain jauh laie dan kemain menunduk laie wakakaka

Pojie si comei, sis heze paling sporting dan rhudy mental blok wakakaka

Waaahhhh... nie lew cheese burger kegemaran aku wakakkaa betapa hajarnya rhudy!!! dok sebut pasai cheese!!! lahanet tul... pas nie asal aku nak makan jer dok teringat... mangkuk tandas tul arr... aku memang suka makan cheese... tapi chese burger laa mangkuk!!! laen aku tak suka... adoaiii kembang plak tekak aku tetiba nie... kamjad sungguh!!!

Nie plak menu kami masa lepak kat McD Mines wakaka palin kelakar di rhudy lew... dia nak makan kfc tapi orang sikit nyer ramai dia dah malas nak beratur wakakak si pojie plak tah dari mana nyer petua dia rembat tah... leh plak suh rhudy jilat tapak tangan kononnyer supaya tak kempunan wakakaka paling mangkuk di rhudy lew dok follow waakak aku nengok kemain pantas laie dia dok jilat tapak tangan wakakakak aku dah tak tahan gelak apa laie palingkan muka bantai gelak arr... bila org tanya ngapa aku cakap lew mamat depan nie haaaa wat lawak hajarnya wakakaka

Korunk nengok lew si rhudy tue... nyebok jew nak menyelit waakaka aku nak snap pic ngan sis heze jer dia pun nak gak menebeng wakakkaa


Wakakaka masa nie kat tempat bowlinh hajarnya... malu gak lew sebab ramai orang dok perhatikan gelagat kami wkakak tapi oleh kerana masing2 dok putus fius men belasah jer lew wkakak walaupun kami hanya 5 orang tapi suasana gamat tul ngan aksi2 kami wakaka cam pelancong pun ada hajarnya wakakak


Masa nie plak kat tepi kolam... ala.... yang ada kapal tue wakakak rhudy tak der jadi tukang snapkan pic jew lew kekdahnya

Ni plak pic satu2 nya kami berlima GeNg PuTuS FiUs bersama Ratunya wakakak... aku pun tak paham cam ner lew masing2 leh terlupa nak snap pic berlima hajarnya wakakak masa kat Port Dickson laie sekor pun tak hingat wakakaka last2 hanya sempay mengabdikan pic berlima masa kat Mines jer... tu pun bila aku dok cakap kat sis heze dan apa laie... sepantas kilat sis heze dok tahan sorang awex nie minta tolong snapkan pic wakakak mekasih lew... (huh!!! macam lew dia baca blog aku nie wkakak) erk... baru aku pasan... awat sis gie belakang kan dah tak berapa nak nampak wkakakakaka larikkkkkk hajarnya wakakaka

Sempat laie sis heze dok berposing dengan ketenya (di maklumkan dalam blog beliau bahawa beliau telah merembat kereta abahnya wkakaka keji ang!!) sebelum masing2 pulang ke pangkal jalan wakakaka hajarnya!!

2 comments:

Hezesuze said...

uik..caker ang dok bahan sis kemaen byk laei ek...

xpe2...sis enjoy...and hope this relationship till death...wah smpai mati tau...huhuhuhu

farish izaryl @izreez said...

kemen ang bhan org wakakakkak siot jah haha adoi tp n3 ni xbpe seliratkan usus aku weiii