Thursday, April 2, 2009

MoTiP???

Hmm... apa nak buat nie yek??? arie nie Khamis... ops... tingat ada dapat sms dari menteri jenjalan putus fius ajak masuk istana sebab nak bincangkan pasai program ke PD ahad nie... huhu!!! agak ganas jew bunyi smsnyer...

helo!!! (hampeh!! kasi lew salam nie men elo2 plak wakakak) ari khamis jam 7pm (wahhh sendiri letak!!! dah cam arahan jew wakakak) cf @ YM (ceh!!! tue nak suh aku on9 lew tue wakakaka) ok bg persidangan PD kekdahnya...

Tu dia... sms dari Heze menteri jejalan kekdahnya wakakak risau nau aku tak on9 arie nie wakakak tadi aku ada lew on9 kejap tue pun dengan pantasnya dia dok pm aku ingatkan aku pasai persidangan jam 7 petang ni wakakak insya'allah kalau aku ingat wakakaka

Bila bukak citer pasai PD nie, kekdahnya aku dah jemu g sebab kampung sebelah abah kan wakakak lagipun aku selalu gak lepak kat PD bila jiwa kacau wakakak

Oleh kerana dak rizz lew pada mulanya ajak aku lepak PD... pastu heze plak cam meroyan jew bila taw kami nak ke PD terus nak follow (masa nie lom tanya hubby laie wakakak).

1st gath dak2 putus fius... kompom air laut pun takut nak cecah pantai wei wakakak cam ner lew rupa dak2 putus fius nie bila berkumpul wakakak... tadi aku wat lew serangan hendap kat blog dak2 nie... ada kew patut si rizz suh aku bawak lesung!!!! hajarnya kan wakakak (memang ada gak nawaitu wakakak)

Tapi kalau nak bawak lesung aku tetiba jer terpikir apa motip aku nak bawak lesung??? ingat cam orang yg wat pengumuman masa pose dan raya tue kew??? tapi org tu tue pegang apa tah nama benda alah tue adoaiiii lupa plak... (padahal tak taw wakakak) tapi aku pegang lesung wakakak hajarnya!!!

Terpikir plak tak kan nak g mandi manda jer kat sana??? kalau nak mandi kat umah pun leh mandi per!!! sekarang nie otak aku mula lew terpikir... buatnyer time tue aku ngan bendera merah cam ner??? tak kan nak mandi gak??? (heze... apa yg aku pm ang tue dendiam key wakakakak) agak hajarnya kalau aku just nengok jew korunk dok mandi manda kan... masa tue jangan tanya ngapa tetiba jew lesung dok terlekap kat kepala sorang2 wakakak (tanda bengang korang meroyan aku dok betapa sensorang hajarnya!!!)
Harus ku pikirkan projek seterusnya nie...

1 comment:

rizz said...

hahahh ala ang bendera merah ke..ang dudok jela kt tunggul kayu tu je wakakakkk..aku da gelak geguling dah muahaha