Wednesday, May 13, 2009

GaTH bLoGG3R s3RaNG uLu YaM... EpiSoD 6

N3 kali nie aku nak masukkan beberapa pic ala2 candid di mana sumer blogger cam dah setahun tak jumpa air hajarnya wakakaka
Zull, belakang zull yang nampak kecik jew tue anis, nemo (nak jugak ang kepit aku kan wakakak) biru tue lew wanie (kompom ngah penat melatah) el, yang ngah bertengek kat atas batu tue si plewod ngan kecik wakakak rizz ngan aizul wakakak

Adoaiii aku tak taw nak cakap nie pose per tah wakakak hajarnya ramai plak yang membelakangkan camera wakakak

Depan tue dak eazy1, aku dan remy wakakkak acara mengelongsorkan diri wakakka yeahaaa... kerana batu2 yang ada tue lew abis satu badan aku sakit2 wakakak paling ketara kat montot adoaiii wakakakka harus di tuam wakakakaka

Ramai plak suka melepak kat batu bersurat tue bila masuk dalam air wakakak memula batu bersurat tue aku yang jumpa dulu sebab air yang agak sejuk so aku amek keputusan tuk lite2 jew lew... kononnyer tak nak lew kena badan air tue.. hah!! nampak tak nemo??? padan muka dia aku dah racun dia tuk berkubang bersama para dugong yang laen wakakak aku plak penjaga para dugong wkakak keji sungguh!!!

Wanie, anis dan aizul wkakka aku kesian sungguh ngan dak wanie nie... asyik jadi bahan jew... aku yang nengok nie nek letih nengok wanie melatah... so aku wat keputusan namo bahan dia... kesian nyer pasai... aku banyak gelak lew nengok aksi wanie yang terlampau tue wakakka

Masa nie aku baru jer menjejekkan kaki ke dalam air... humang aiii kemain sejuk giler.... kali nie aku balas dendam sebab masa gath PD aku tak dapat nak mandi manda kali nie dari rumah laie aku dah berpakaian agak santai giler... punya lew bersemangat nak mandi air terjun wakakakak tapi aku tetap mandi di awai pagi wakkakak

Remy ngan Rizz wakakak aku nengok rizz dan memang jadi parkinson giler kat situ wakakak apa taknya badan tinggai rangka ngan tulang jew wakakak aku nengok dia jew lew yang cam plewod wakakak yang laie sumer badan sedap2 jew... bila dah berkubang cam tue... apa laie... penyakit lama datang kembali arr jawabnya wakakkak
Ada satu aksi tue... dak remy dah salin suar dah kononnyer tak nak mandi laie... aku sebenarnya memang dah nampak dia dah salin suar dah tapi wat keras jew... bila wanie ajak sumer mandi laie sekali aku apa laie... jalankan tugas meracun remy suh salin balik suar wakakaka yang paling bestnyer aku baru nak bukak penutup racun dia dah bertindak mengikut arahan wakakaka bagus sungguh budak nie... tak rugi korunk wat laki wakakkaka
Tu dia acara menelentangkan diri dari el dan pojie wakakak dak aizul tue cam dah ternampak sesuatu??? apakah??? adakah sup bunjut??? wakakak dak zull nie plak awat garu pala???? apakah???? wakakakka adoaiii awat otak aku dah sengal sangat nie??? wakakkaka

Pojie nyer lew puaka turun2 jew terus tanya aku ada nampak sup bunjut tak??? wakakka masa dia tanya tue punya lew jaat mata aku nie terus scan sekor2 wakakakkaak adoaiiii sengal lew ko pojie wakakka tapi kalau nak taw aku jumpa gak sup bunjut wakakkaka tapi biarlah rahsia wakakkak rizz laie puaka leh cakap sup bunjut anak sis heze ada lew wakakakak mulut aku dengan pantasnyer cakap ala... sup bunjut 20 sen wat per... kemain keji laie dok scan anak sis heze wakakkaa ampunnnnnnnn!!!! paling wat aku hampir2 nek meroyan dak remy... leh tanya sup bunjut tue apa??? wakakakakkakakakakak

Inilah dia keadaan para blogger yang dah tak jumpa arie setahun wakakak apa pun memang seronok giler sebab hubungan yang baru terjalin terasa bagaikan dah bertahun2 di jalinkan... alhamdulillah sumer happy...

5 comments:

rizz said...

kah3 kejinya angg bngkitkan cte sal sup bunjot g wakakkaaa

Eazy Izzuddin said...

sejuknye air....
hohoho
mate gatai sampi citer sub bunjut!??
pe 2 sup bunjut??
=P
xD

atty's said...

memang happeniing..

||| PöJìé PööH ||| said...

sup bunjut yer..
ang mmg caker..
hahahah!

Remy.com said...

eazy ni blur ar,
sup bunjut pun x tau?

ish3, ciannyer kn Q-la?