Wednesday, May 13, 2009

GaTH bLoGGeR s3RaNG uLu YaM... ePiSoD 4

PoRt PeRTaMa
KeHaDiRaN : QieLLaH a.K.a NaDia (suka bila remy panggil aku Nadia siap set nama Nadia dalam hp laie... mekasih yek... teruskan memanggil aku Nadia key)
SiS HeZe & FaMiLy
AweX EaZy
EaZy
KaWaN EaZy
Kami sampai kat Ulu Yam terus landing kat P2 (aku rasa nie bahagian A kot) pastue gegeh dok cari port nak lepak. Masing2 dok seret barang yang di bawak..
Hah!! nengok lew tue si rizz wakakak dia lew jadi mangsa... aku paksa dia tuk g seberang sungai sebab memula cadang nak lepak kat seberang sungai tue sebab cuaca agak redup dan tak der saper port situ. Dia lew jadi mangsa tuk aku ukur kedalaman sungai tue wakakka

Begitu gegehnyer rizz dok seberang alih2 sumer pakat lepak kat tepi jew wakakak si nemo plak betapa hajarnya leh tak bawak baju!!! motip???? sorry lew nemo masa nie, di awai2 sampai jew aku dah memang pasang nawaitu nak seret ang berkubang wakakkaka

Kalau korunk nak taw nie lew Eazy going wakakak (memandai jew aku tambah kan wakakak) yang baju kaler ala2 putih tue Eazy gak namanyer wakakak dah aku cakap sis heze pakat bawak adik beradik dia selain dari abg pomen dan anak2nya wakakakak ekceli masa nie lew aku kenai dak Eazy nie... aku pun tak pernah taw kewujudan dia wakakakak agak puaka nyer statement wakakak

Lihatlah donia.... kami sedang menuju ke syorga wakakak peace no war wakakakak masa nie aku ngan nemo ngah gegeh dok pikir cam ner nak roger pojie da geng... sebab kami dah terputus hubungan ngan depa nie... sampai2 atas baru tingat line tak der... so nak roger pakai pew? cam ner pojie nak taw kami kat mana???

Apa pun... belasah mencekek dulu wakakka pergh!!! sis heze nie memang baek, bagus dan sumer nyer arr (kemain nyer bodek wakakak) makanan yang berat2 tue dia lew yang bawak... bagus budak nie... (budak kew??? bukan mak budak kew???) mak saper lew nie??? wakakakak

Nemo sedang memberi arahan kat eazy 1 (baju oren) tuk bentangkan apa sahaja yang boleh di bentang wakakaka manakala eazy 2 (baju biru) sedang memerhatikan rakan baeknya kena buli ngan nemo wakakakka kekdahnya aku terpaksa letak no kat dak eazy 2 orang nie kang ada plak yang pasan wakakkaak

Masa nie ngah dok bincang cam ner nak roger pojie da geng??? nengok lew betapa ketat laie muka sis heze tu wakakak aku yang ngah dok snap pic nie pun leh bantai gelak wakakak tapi apa pun tetap menten... idak lew parkinson wakakak nampak tak ada awex pakai tudung belakang sis heze tue??? haaa... nie awex saper nie???? bek ngaku... kang aku promote kang... ko geget ibu jari kaki kang wakakkaak tue lew awex dak eazy 1 tue wakakkaak kekdahnya nak kaber line cakap kat aku... 'kami dalam proses mengenali antara satu sama laen' wakkaka statement tak leh bla wakakakak

Wahhhh... mana leh jadi asyik pic depa jew yang ada... aku nak gak arr... walaupun puas dah aku dok menahan nafsu dari menyelit tapi tak leh gak wakakka aku kan giler gambar wakakka tue yang dok menyelit sekali ternampak plak ada hotdog wakakkaak apa laie... serang arr... sis heze kemain caker laie dok senyum2 sinis bila aku dok makan hotdog tue... keji nyer pangai!!!!

Nemo tak menahan wakakakka agaknya nafsu dia di libas2 kot sebab tahan diri dari tak bergambar tapi bila nengok aku ngan sis heze terus bangun (berat punggung sungguh wakakaka) dok menyelit wakakaka aikkkk!!! ada gambar mamat sorang kat belakang tue??? saper tue??? wat per??? mendinding kew??? wakakakak

4 comments:

farish izaryl @izreez said...

kah2 lucu la ang wakkakaka kemaen pasan ade mmt kat blkg ngh mendinding..haha kejiiiiiiiiiii

Hezesuze said...

wakaka lucu nyeeee..
Wah! sis jd bahan ler plak...
muke ketat katenye...

hehhee pepun enjoy kan

Blog Eazy Izzuddin said...

hak3....
statement puuake...
ohoho
=P
xD

RemyLC said...

hurm, no komen...
huhu...