Tuesday, May 12, 2009

GaTH bL0GG3R S3RaNG uLu YaM... EpiS0d 3

Setelah aku nampak kete sis heze kami teruskan perjalanan... tue nampak tak???? siap berenti dok snap wakakak nak harapkan rizz alahai... parkinson budak tue wkakakak kemain lampi laie wakakak


Apa2 hal isi minyak kete dulu key.... kang apa2 hal senang... kami mengamalkan konsep... sharing is caring key wakakak apa yang penting??? kerjasama wakakka

Aku memfollow kete abg pomen wakakak saper abg pomen tue??? saper laie somi sis heze lew wakakkak keji kan suh kami panggil laki dia abg pomen wakakak

Nie lew kete dok drift belakang kete aku wakakak hajarnya dah taw jalan bengkang bengkok pastue banyak kete laie mau men potong2 wakkaka asal dia nak potong jew aku pakat cucuk kete sis heze wakakak alih2 terpaksa kete kuning tue kembali ke pangkal jalan wakakaka bila dia tak potong jer... aku jauhkan jarak kete ang ngan kete sis heze wakakka keji kan aku wakakak

Last2 dia berjaya gak potong kete aku wakakka tue pun selepas bekerja keras dan usaha sungguh2 nak potong wakakak sekali nemo dapat hadiah 'baek punya' dari co pilot kete kuning tue wakkakaka dia kasi 'icon bersama' bai wakakkak sib baek aku tak nampak wakakka kalau nampak memang aku pakat kasi honnnnnnn sepanjang masa wakakkaka nak lawan tak mampu wakkaka apa lah daya kete kebal ku ini wakakka jika nak di bandingkan ngan kete turbo dia tu wakakkaa

Gegah kan muka aku wakkaak kemain ketat laie dok pikir pasai kete tadi wakakka agak2 kendu x??? wakakak hajarnya.... masa nie kami kat P3... menurut kata dak keboboi tue kat sini air dia dalam sikit...

Nie plak kawan ezey dan awex dia wakakkaka tingat aku reaksi muka ezey masa aku tanya dia ' budak nie awex saper?' terkulat2 muka dia wakakak tak sangka dengan serangan hendap aku tue wakakkaa aku pun satu tanya orang cam ada benda yang ilang gayanya wakkakaka

Blogger yang terawai sampai wakkakaka harus bersesi gambar dulu... bahan bukti bai... jangan di musnahkan wakakkaak

Saperkah yang paling tak menyabau nak terjun dalam air terjun tu????? wakakkaka
p/s: bersambung wakakka aku dah penat weiiii wakakkaak

6 comments:

rizz said...

melerts ah gmba aku hahhak kemin aku dkata perkinson kejii

wAtashiwa Nemo-cHan said...

weh....
hakoo xleh luper la mamat sengal tuh tnjk tgn kt hakoo...
eleh... takat jari tuh... ape hader khan?
hakoo dh penah telek dh mende alah tuh....
mikromoto tol....
lg lesh la yg hakoo buat...
HUH!!!!

Hezesuze said...

bgus2 picca tu sbgai bahan bukti katenye...

padanler sis nmpak kete kuning tu ketinggalan gamaknye..ghupe2nya ang dok men jaat ek...bgus! itewler driver tegar...hehehe

mesti driver kete kuning tu bengang ajo kan...yeler sume dok ikut kete kancil si eazy tu...

ishh sis suke tau kete2 tu drift..ala2 2fast 2ferios tokyo gteww...

Eazy Izzuddin said...

uish
kemain en3....
kan da kene serang leh qilah...
ehehe...
btw ni da msk pic eazy amek ea pic2 itu....
xD

atty's said...

kan main lagi memasing posink..

||| PöJìé PööH ||| said...

hang mmg minak Jue Aziz Impak Maksima!
hahaha!!