Thursday, February 26, 2009

ToM & JeRRY...



Malam tadi ngah aku dok packing barang tetiba jer aku dengar ada bunyi kat tong sampah umah aku. Apa laie si Jerry nyer keje ler... aku ada pasan siap ada anak laie... comei ler plak aku nengok... ada kaler perang, kelabu, itam wahhhh rasanyer cam banyak dah Jerry nie... cam hamster wakakaka port paling dia suka lepak adalah dalam tempat masak tue... pergh!!! tue silap2 ngah goreng ayam tetiba jadi goreng Jerry wakakak pastue dia suka lepak kat dalam mesin basuh tapi bukan kat tempat kita nak isi air tue dia lepak kat tepi dalam lobang tue... port baekkk punya...

Aku rasa ada ler dalam 6 ekor kot wakakak... dah tak larat dah nak jadi pembunuh bersiri dah aku nie sudahnyer aku biarkan jer arr... kerosakan tak yah cakap ler kemain banyak laie aku nyer tupperware dah berlobang sana sini mana2 stok makanan jahanam... meggi satu tupperware besau dah lobang2 dah wakakak

Masa aku nak tido, aku bukak lampu luar sebab si farah lom balik laie. So suasana bilik aku nie cam ala2 romantik yang tak berapa nak jadi ler wakaka

Allah sat laie sambung arr ada meeting arr plak wakaka

8 comments:

Madu Beracun said...

woi ni dah berapa lama x bersihkan umah ni hahhh?? x lama lagi jadik sarang tikus laa ruman cik nadia ni kan. wakakaka...

[-suziey-] said...

hohoho..sgt geli sama itu jerry..ngape x panggil tom.soh hapuskan jerry..ekekekk

beli racun jerry yg kat pasar tadi or kat pasar jumaat kat masjid tuh..mmg berkesan tau..my fren dh guna..

hezesuze said...

kahkahkah kene attend meeting katenye...

g kedai haiwan mane2 mintak racun tikus...haaa tabur je kt tepi2 dinding..insyaallah esok adeler jerry yg tertonggeng...

baupun menusuk kalbu...hehehe

rizz said...

hahaa kejii ang qilah kemen nak jerry g..tu nick ym aku taw haha keji3!!

DarabDua said...

peh!
kacip jugak lu dengan tikus nih.
haha~

||| PöJìé PööH ||| said...

aiyarkkk..
jery ker..?
gli la!

Cik Nazaitul Nadia @ Cik SesuciQiellah said...

jerry ler baru mesra wakakak nama ang ker rizz wakakakakakakaakak guling2 aku kat opis ni wakakakaka

mummYaeesh said...

hamboii sampai 6ekor??rumah sewa lama weols ada sekor jek weols da terjerit2 mcm yenna mati laki..ni u bleh rilex jek??adoila..
btw..tom & jerry fav yaeesh adam..