Wednesday, March 4, 2009

TaG TeRBeNgKaLai DaRi RiZz...

Patut ler arie nie aku rasa cam berat jer nak tekan tanda 'X' kat sebelah kanan atas sekali tue wakakak rupanyer2 masa aku dok belek2 aku terperasan ada satu tag yang aku tak selesaikan wakakak wahhhh

Rupanyer tag dari dak giler yang putus fius si rizz aku tak wat wakakaka sebenarnyer pengakuan jujur nie... bukan tak wat cuma malas nak wat jer wakakak sekurang2nyer skarang aku wat kan wakaka biar lambat asal selamat dan siap wakakak

Tag berbunyi :
  • Korang dikehendaki mengambil 1 pic korang yang paling meletup dan paling memikat..
  • Pastikan crop-kan pic itu td kpd bbrp bahagian tertentu sajer yg menonjolkan kecantekan or kehodohan korang..
  • Buatlah huraian ala² cam SPM dulu.
    Huraikan serba sedikit tentang bhgian market korang tuh... Cantek ke tak.. Suka ker tak.. Kira cam tu lah..
  • Tag saper² saje asal dia lebih buruk dr korang... Motip.. Hihihihi.. Gurau la..
    Tag la sbrapa ramai umat yg anda mau.
Wokeh dalam banyak2 gambar aku suka yang nie heheh rasa cam ayu jer wakakak ayu ker??? putus fius tul wakakak apa pun ramai yang keliru dengan wajah ini kerna ramai yang ingat aku orang penang padahal aku orang melaka yang berpuaka wakaka apa pun aku takkan salah kan mereka nie mungkin kerna campuran dari sebelah abah dan mak ler yang menyebahkan orang konpius... aku sendiri kadang2 konpius gak wakakak aku lebih banyak mewarisi wajah mak dari abah hehehe

anak saper ler nie wakkka comeinyer dierrrr... eeeeeeee geram!! wakakaka

Huraian plak... adoaiii nak hurai2 lah plak... cerakin kan tak leh ker??? wakakak


Mata...
dari kerana mata yang mempunyai kuasa... owh!!! aku tergoda... aku tergoda terpedaya
dari mata turun ke hati wahhhh

  • Pasai kening : aku agak tebal dan kalau nengok bebetui ada ler cam cantum sikit tapi tak banyak laa... agak serabut sikit.. pernah sekali dok oter tapi kena marah ngan 'dia' dan tobat tak buat laie.... ngapa oter??? sebab gatai tangan dan buang tebiat sangat masa tue... 'dia' tue tak der ler marah sangat cuma sore dia cam tak suka arr... ala... kita taw ler dia suka ker tak kan... tapi siyes beb lepas oter jer aku balik umah nangis cam mati laki jer gayanyer wakak mak aku nyer ler panik sebab ingatkan per... abis bengak giler mata aku... paling best abah aku langsung tak pasan yang aku plak punya ler dok lari2kan diri dari abah wakakak dah2 lepas nie namo wat laie...
  • pasai mata plak : ramai yang cakap mata aku cantik (syukur.. tue ada yang ngutuk ler tue wakakak) dan ada gak yg suka nengok mata aku... apa pun alhamdulillah dari pandangan mata aku ada kelebihan lain sikit yang telah Allah anugerahkan... (bukan cam mata superman arr... giler per!!! kang ada yg aku lazer ngan mata kang wakaka)
Hidung...
  • Hidung alhamdulillah mancung mungkin campuran dari mak dan abah yang sememangnya mix.
  • Arwah atok sebelah mak dari Mumbai, Hindustani wakaka
  • Arwah atok sebelah abah dari Acheh
  • So dapat ler cucu cam nie acuan nyer wakakak
Mulut...
  • Mulut agak mugil hehehe milik siapakah bibir ini wakakak
  • agak berpuaka sikit kalau ada yang cari pasal
  • apa pun bibir nie sentiasa tersenyum kan senyuman tue satu sedekah
  • Sah2 bibir ni ada kat avatar aku kan wakakak ada ler yg hantuk pala nie kang wakakak
Apa pun aku bersyukur kepada Allah atas sebaik2 ciptaanNya. Aku sebagai hambanyer hanya mampu menjaga sebaik baiknyer apa yang telah di pinjamkan kepada aku.

10 comments:

[-suziey-] said...

alhamdulillah..cantik;)
uish saham msti naik nih ..ekkek:D

b-boy said...

hahaha..terang2 gambar superimpose...hik3 (matila die bom page aku lepas nie)..ekekeke

Cik Nazaitul Nadia @ Cik SesuciQiellah said...

alhamdulillah atas kurniaan Illahi sebaik2 ciptaanNya kan hehehe sebenarnya semua org cantik dan hendsome... kita nie adalah sebaik2 ciptaan Allah, so pada aku lah kan (korang aku tak taw ler) saper aku nak kata org tue tak cantik, tak hendsome??? kalau aku cakap cam tue maknnyer aku telah mempertikaikan ciptaan Allah... astrafirullah...tak berani aku...

boy : siap sedia ler ang wakakaka

Madu Beracun said...

hamboi mnggoda sungguh renungan mata macik sowang nih. makhluk Tuhan paling seksi la katakan akakaka..

b-boy said...

seksi ke..?pelisssss... wakakaka.. (abis page aku segala keta kebal dia bwk bomm..)

Cik Nazaitul Nadia @ Cik SesuciQiellah said...

boy tue jeles wakakaka ala... boy nak jugak org cakap dia seksa tue wakakak pdahal seksa!!!!!!!!!! wkakakak

Cik Nazaitul Nadia @ Cik SesuciQiellah said...

tapi comei kan budak tecik tue wakakak ada laie ker budak tecik tue??? wakakak

rizz said...

hahahahha klaka la cte ko qilah..eh eh..aku perasan ade misai la kat ats bibir ko wakakakka kejiss

Cik Nazaitul Nadia @ Cik SesuciQiellah said...

nengok keturunan ler wakaka putus fius per dak rizz nie?? n3 nie di katanyer kelakau??? tang mana?? muskil... muskil...

mummYaeesh said...

ape kelebihan mata??uols bleh nampak hantu ke??whoops...seram!