Tuesday, April 7, 2009

KePaLa SaKiT BaGaiKaN NaK beRS3Pai!!!

Entah kenapa lew aku asyik putus fius terlampau sekarang nie... apakah akibat kepala yang terhantuk kuat masa xciden dulu??? adoaii makin menjadi2 plak sekarang nie... haruskan aku g wat checkup balik??? kes dulu pun aku tak p rujuk spital KL wakakak kes masa di johor dulu wakakak... pun berpunca dari kesakitan di kepala yang agak teruk sehinggakan aku tak sedarkan diri hampir 3 jam dan terus di bawa ke spital di Johor. Sudahnya aku di ambil darah, masuk air ... tah brapa banyak tah.. sampaikan aku g lajukan air.. humang aiii rupanya sakit gak yek wat cam tue wakakk caker sungguh berkerut2 muka aku menahan sakit (memang masuk air sunguh wakakak) sudahnyer doc kat situ dok tepuk bahu aku kata..

'sampai berkerut2 muka awk tahan sakit yek...??? yang p dok lajukan air nie ngapa? memang lew sakit' nasib baek lew kendu wakaka jatuh gak lew rahang aku... nampak sangat kantoi...

Aku sempat g scan kepala dan oleh sebab aku masa tue dalam keadaan agak 'darurat' ngan 'misi' yang terendala aku just minta doc watkan satu surat supaya aku leh rujuk pada spital di KL dan dengan lagak cam budak sekolah tadika dok berikrar aku pun berjanji akan wat checkup sekembalinya aku dari Johor. Doc siap cakap yang dia akan buatkan satu surat tapi dia akan tahan aku untuk pemeriksaan lanjut. Lepas jew dapat surat tue dengan lagak ala2 segar bugar (padahal kepala masa tue memang dah nak meletup dah... tuhan jew yg taw) aku nengok doc2 sumer ala2 sibuk dengan lagak bersahaja aku terus lari dari spital tue wakakak (pada yang taw kisah di tempat kejadian tue aku minta maaf sebab gembang korunk kata doc kasi aku balik... terima kasih pada korunk sebab sanggup tunggu... dan mekasih dan maaf kan kepada 'seseorg' yang sanggup rush datang jenguk aku tika itu)

Kenapa aku lari??? sebab dia nak tahan aku!!!! per kes???? tak kan aku nak berhoney moon di spital hajarnya?? aku bukan takut nak stay kat spital... tapi keadaan masa tue mengharamkan aku tuk lepak kat spital tue... (jenayah dalam kategori paling besar yang telah aku lakukan). Kang tak pasai2 kantoi maunya aku gantung diri kat situ gak wakakak

Dengan berkaki ayam dan oleh kerana kesakitan di kepala amat menyesakkan (rasa nak cabutkan kejap kepala dari badan jew rasanya) pandangan yang agak kabur2 aku gegeh gak arr cari jalan keluar dari bilik ICU tue... botol air aku dah cabut... jarum di tangan aku cabut... meleleh2 gak arr darah... aku men capai jew kain yang ada kat situ dok balut tangan...merangkak gak aku wakak tak gegeh nak berdiri dan berjalan dengan cara yang normal nyer pasai.... merangkak pun merangkak lew asalkan aku dapat kuar dari 'bilik puaka' tue wakakak. Berapa kali aku terlangar dinding yang aku sangkakan pintu kuar wakakak dah lew dengan tak amek obatnyer... dah lew spital tue aku tak pernah lepak... lagak cam taw jew jalan kuar wakakak... alhamdulillah aku berjaya gak kuar dari bilik puaka tue dah terus aku tersandar di satu sudut bangunan spital tue... apa laie muntah lew... azab sungguh tika tue...

Selalunyer aku bila sakit kepala aku akan telan panadol dan ubat tahan sakit sekaligus (jangan di tanya berapa biji key) pastu aku akan bantai tdo... pernah satu arie tue aku telan obat seharian aku tak bangun... masa tue kawan aku lew dok pantau perkembangan aku... siap nengok nadi ngan dada aku laie... tengok samada bernafas laie kew tak wakakak mekasih pada ang sebab jaga aku masa aku ngah azab menanggung kesakitan... aku hargai sesangat jasa ang sampaikan abah dan mak aku call ang dok gebang kata aku kuar tapi hp tertinggai...
Kali nie kesakitan tue makin kerap plak berlaku... (kalau korunk call aku or sms aku... kalau aku tak reply dan angkat da phone tue maknanyer aku ngah berada di alam khayalan lepas bantai telan obat key) awat aku dah jadi cam si rizz??? takut plak nak g checkup??? caker tul... nie aura si rizz lew nie wakakaka
Sekarang nie masih ngah pikir laie nak g kew tak nak???? perlukah??? kalau keputusan..... arghhhhhhhh....

3 comments:

farish izaryl @izreez said...

hahahh kemen aura g..weii bek g spital ngecek..kang pape jd ssh..sape nk jd peganti ratu lesungku? hihiiii

Hezesuze said...

iyola Qlah..baek ang g check up...skurang2nye ang tau nape sgt kpala ang sakit...

tol kate rizzz... kang sape plak yg nak ganti ratu lesung...hehehe

da...jgn dok jenjalan je kekdahnye...harusss gi check up okey...

sharing is caring kan..huhuhuh

attyfir said...

dulu masa admit ward..
masuk air..
kty pun g gatal laju kan air tu..udahnya sampai darah kuar..gelabah..seh