Thursday, May 14, 2009

aWaRd TuK KoRuNk & T3RiMa KaSiH PoJie aTaS aWaRd YaNG Di BeRi...

Tarrra.. nie pojie kasi kat aku heheheh aku wat penanda buku comei jer... mekasih pojie... sayang kamo...

Semalam aku bebetui bz giler... tapi rasa cam serba salah plak kalau tak tunaikan 'kewajipan' aku tuk load segala pic blogger masa kat ulu yam tue... maaf sesangat kepada pojie, sis heze, rizz, remy eazy sebab until now aku masih tak berkesempatan nak send email pic tersebut kat kalian... kalau kalian nie segegeh aku, load arr dari blog nie yek... apa pun insya'allah aku akan usahakan tuk email kat korunk. Maaf sesangat yek...


Semalam dalam pada aku dok load pic tue (sampai sakit pala aku di buatnya wakakak) aku di pm oleh rizz... dah alang2 dia dok kaco aku, aku telah paksa dia watkan satu award tuk aku wakakak so kat atas nie... nie lew award yang dia buat tuk aku wakakak so kepada mereka2 yang rasa diri tu kawan aku, sila lah amek award nie yek dan tepek kat blog korunk... aku tak gegeh nak pos award nie wakakakak


Ekceli... award nie kira aku sendiri yang kasi kat diri wakakak nengok!!!! betapa beruntung nyer diri aku mendapat aku wkakakka


Award nie dapat dari pojie... mekasih bebanyak yek... aku sayang kamo!!!! kerna kamo lew orang pertama yang kasi award kat aku wakakaka

6 comments:

Hezesuze said...

wakaka...da tau da sape yg wat kan award ang tu...

wah da pndai beraward2 bagai ni...cis! camni sis nak jgak ler...hehehe

p/s rizzz, pojie, nuar, plez watkan sis award 1...hehehe

farish izaryl @izreez said...

kah2 kejii..amik award aku plak cepatin hahah

Pojiepooh Abdullah said...

eh, xmalu sungguh budak nih!
buat award utk diri sndiri..
pastu keji soh org tampal plak kat blog dia..
huhuhuhu!

Cik Nazaitul Nadia @ Cik SesuciQiellah said...

apa lew yang nak di malukan wakakak tue tandanyer aku menghargai akan diriku ini wakakakak bagus betul dak nadia nie yek... pandai dia hargai apa yang dia buat sendiri tue wakakak

watie wyyn said...

wah memasing berlumba cipta award sendirik ni! cayok2!

wei qla, patutlah aku da lama tak masuk blog hg ni..ghupe2nye link hang terdelete sudah time aku kemaskini blog haku kekdahnye...

haku ingat ko tak hapdet2 tp setelah ku nampak award ni di blog heze baru ku perasan nape aku tak nampak hang hapdet!link tarak da...

takpe skang sudah link blk!
tp aku sakit hati sbb shoub box hang stil aku takleh guna lg..adoila!

Blog Eazy Izzuddin said...

EAZY amek erk award tuh..
coz u're my fwen!!
hehe
xD