Thursday, May 14, 2009

GaTH BLoGG3R s3RaNG uLu YaM... 3PiSoD 8

Sambungan n3 Ulu Yam wakakak

Kali nie adalah masa kami nak balik dari Ulu Yam tue... ada kejadian yang berlaku yang sememangnya membuatkan para blogger panik namun alhamdulillah berkat kerjasama (apa yang penting??? kerjasama) dari semua pihak segalanya pulih seperti sedia kala. Aku rasa tak perlu aku nak masukkan kisah tersebut rasanya korunk sumer mesti dah taw kan apa yang berlaku dalam blog blogger yang lain. Syukur ke hadrat Allah...
Statement pojie yang aku rasa masa tue aku nak jew tarik taik lalat kat muka dia adalah...
1st time aku tengok qiellah cam seorang kakak... kalau tak dia manjang jew tak betul... putus fius jer...
Ada ker patut???? jawab!!!!!

Nengok lew muka masing2 penuh kesyukuran dan kelegaan kerana segalanya dah kembali seperti biasa. Kepada Wanie harap sentiasa pulih dan di bawah lindungan Ilahi.

Aku nak amek kesempatan nie nak ucapkan terima kasih kepada semua para blogger atas kerjasama yang kalian berikan ... masa nie memang nampak sangat yang kita nie ibarat sebuah keluarga... alhamdulillah....

Hah!!!! nak jugak enterprem dak plewod nie wakakakak camera aku langsung tak pegang wakakak camerawomen aku saper laie dak lola lew (tak pasai2 aku buli anak buah ang rhudy wakakak) ngan plewod nie lew wakakak

Blogger yang ada... terkilan sebab ada yang dah balik dulu atas urusan2 tertentu dan paling terkilan sebab tak dapat bergambar dengan wanie... tapi tak per insya'allah akan ada masa laie...

Sempat laie bergambar kat parking... nie kalau tak aku yang cakap nak ajak bergambar beramai2 maunyer sumer pakat balik wakakakak apa tak nyer masing2 dah kepenatan dan hari pun dah petang wakakaka berkubang nyer pasai sampai tak sedar arie dah petang wakakaka

Giler gambar wakakak keciknyer aku ngan sis heze wakakak kecik2 pun comei kan sis wakakakak

Geng Putus Fius yang datang wakakakak keji tul dak2 putus fius yang tak datang tue wakakkakaka

10 comments:

Eazy Izzuddin said...

wah!
dah 8 part ea...
ehhe...
moge cik wanie cepat sembuh...
ku amek pic2 itue....
=P
xD

Eazy Izzuddin said...

btw,,,
ha!
eazy da amek awards anda,..
udah tmpl pon...
lihat2...
=P
xD

rizz said...

kah2 gmba aku tetap melerts enteprem wakakka

atty's said...

yang penting kerjasama..hehhhehehe..

Hezesuze said...

wah! suke3 ngan statement ang..
kecik2 pun tomei...hehehe

btul tak??? betullllll...

b-boy said...

amvoiii.. keji kemain ngutuk org yang dtg... xpe2...

Remy.com said...

rindunyer time nih...
nk nangis jer terkenangkan kegembiraan time ni...

joegrimjow said...

huhuhuk2
nak jugakkk
beshnyee

Cik Nazaitul Nadia @ Cik SesuciQiellah said...

eazy : bagus bertindak mengikut arahan wakakak

rizz : tue pun aku terpaksa masukkan kalau tak masukkan kang kata tak guna nyer kawan wakakaka keji

atty : apa yang penting??? kerjasama wakakak

sis heze : betul... betul... betul... wakakaka

boy : wakakakaka puaka kan...

remy : buat apa kau menangis di sini??? menangis konon... wakakk dah dalam citer ibu mertuaku plak wakakak meh2 nangis kat bahu aku nie meh wakakak

joe : nak??? rembat jew wakakaka

Remy.com said...

boleh ker nangis kat bahu akak?
cewwah akak...

bahu nemo best wat tido...