Wednesday, July 1, 2009

MuLaKaN HaRi DeNGaN LaFaZ BiSMiLLaH, HiaSi DeNGaN SeNYuMaN YaNG iKHLaS...

Ari nie aku datang opis dengan penuh senyuman wakakak bak kata orang tua2 mulakan hari dengan lafaz bismillah (bukan celik jer mata cek hp key wakakak) hiasi dunia dengan senyuman yang penuh keikhlasan (bukan senyuman plastik key wakakak)

Ngapa aku tersenyum??? sebab semalam walaupun pada aku arie yang boleh di katakan agak mendukacitakan, tetapi aku tak nak terusan di belengu dengan perkara2 yang tak meng'happy'kan aku sebab pada aku 'walau apa pun yang berlaku, hidup perlu di teruskan so enjoyyyyyy,' lalu aku mengimbas kembali detik2 bersama para blogger tegar di Tasik Titiwangsa baru2 nie. Pergh!!! hana, jaja, mimi... rugi korunk wakakakak kalau tak sah2 korunk 'terjebak' dengan xtvt jenayah kami wakakaak. Paling penting kenangan bersama para blogger memang satu MeMoRi TeRiNDaH. Pada aku, antara chatting dengan blog, 2-2 ada kelebihan masing2. Memang aku akui aku bermula dengan dunia chatting, selepas tue baru tergerak hati nak berblogging... biar satu donia (wahhhh wakakak) taw apa yg aku rasa wakakaka keji kan statement....

Arie nie sebelum aku g opis aku singgah dulu kat petronas walaupun jam masa tue dah menunjukkan pukul 8.05 am. Sempat kew aku nak punch card sebelum 8.15 am nie. Argh!!! dulik... tuntutan perut perlu di isi dulu key. Tah pe sal tak tekak tetiba nak minum yogurt tah... terus aku rembat sambil2 tue aku beli gak lew nasi goreng. Dah sampai kat kuanter aku pandang lew nasi goreng tue dalam atie dah terdetik... bila lew aku nak makan ko nie??? wakakakak masa nak bayar jer ternampak plak dak Fara. Aku tegur lew dia. Then sempat gak aku suh dia pm aku sampai opis kang wakakaka biasa lew ada pakatan jenayah kecil2an wakakak

Sampai opis punch card wahhhhh 8.10am sempat gak aku yek wakakakak masuk opis on pc terus bukak blog.... wahhhhh nengok n3 aku semalam dah ada 21 komen???? jatuh rahang aku wakakak tak pernah2 dalam masa 1 arie begitu ramai umat dok komen wakakakak tahniah dan mekasih yek pada yg memberi komen tue....

Moga2 n3 aku nie tak der ler yang menyinggung perasaan korunk yek... tapi kalau ada maaf aku pohon...

Apa yang penting???? kerjasama wakakakak

4 comments:

farish izaryl @izreez said...

kerjasamaaaaaaaaaaa ekeke senyum2 sokmo..mjlis ang jgn lpe jmpot aku.opss tsasul lak ekekee

Hezesuze said...

alah...suke ngan gath tu ke atau de udang di sbalik mee ni...hehe

p/s mmg enjoy beb!

NizA said...

gath tu mmg syiokkk!!!sonok!!!

uiiittt!!!ofis ngn petronas seblh2 ke??5 minit dah smpai...

RemyLC said...

kak heze, bkn ada udang disebalik mee tp ada udang disebalik remy, hehehe...

senyum selalu k, blh awet muder...

aper yg penting?