Monday, February 23, 2009

icOn YaHoo waKaKa...

Salam bersahaja dari aku di pagi senin nie... seperti biasa rutin harian aku bukak blog dan baca semua komen dari rakan2 blogger. Pastu lawat plak blog depa... give n take arr beb wakakak... sabtu ngan ahad memang aku takkan sentuh langsung tenet so cam banyak plak yang aku tertinggal wakakak tapi tak per sedaya upaya aku akan baca blog korang sumer... hah!!! kat bawah nie aku amik dari blog hana waakaka... rindu gak ler aku ngan dunia ym wakakak kalau tak aku ler yang selalu menebeng id kat dalam room tue... bila ingat balik giler arr.... per tak nyer.. aku sampai sanggup abaikan keje tue wakakak

Apa pun sekarang tidak laie wakakak (tak ker?) wakaka apa pun nasihat aku pada korang sumer (kaki ym) ym2 gak... keja dan tanggungjawab jangan di abaikan... sama gak ngan blog nie wakakak blog2 gak... kerja dan tanggungjawab jangan di abaikan... kelak merana diri wakakak




p/s : hana aku rembat laie wakakaka

4 comments:

rizz said...

haha lg sorng hantu ikon ym..bluek2..btw thanks all de komen kat my blog mwah3

Cik Nazaitul Nadia @ Cik SesuciQiellah said...

x der hal ler rizz.. kita kan member blog wakakak

MaS-HaNa said...

rembat jangan tak rembat=))=))aku sebenarnya rasa janggal je kalau menaip tak ada icon.... almaklumlah dah bese

MaS-HaNa said...

banyak giler kau nye entry ko peram dua hari ke=))=))wakkakakak