Thursday, May 7, 2009

pLaNNeR aKu...

Jumaat :
Jusco (shoping)
Fara, Yana dan ET
time lunch
: cancel

Sabtu :
Ronda2 KL
Rizz, Sis Heze
9 pagi (malam kena ada umah nak nengok AF hajarnya)
: On

Ahad
Gath Ulu Yam
Blogger & Saper2 Berminat
9 pagi
: On

Isnin
Bowling Sedunia
Fara, Yana dan ET
Lepas Kerja
: On

Hari Berikutnya:
Bantai membuta dan merehatkan diri lew wakakak

Aisey... si panjang nak join cam ner nie??? dia cakap sumer xtvt aku dia nak join adoaiiiiii... tak taw nak bawak dia tuk xtvt mana???? kew harus di tinggalkan jew wakkakak

5 comments:

rizz said...

yeyeh nti aku bwk keta ek g ulu yamm hahhaa

Corey said...

bestnya..teruja aku.. tapi apakan daya..

anyway.. bowling tu kat ne?

atty's said...

salam ziarah..heheheh..byk dah list

diary, fara said...

panjang follow? alahhhh.. ajak muzium je lah

Cik Nazaitul Nadia @ Cik SesuciQiellah said...

rizz : ke gaung lew jawabnyer wakakak

bro corey : apa plak tak daya meh lew join ... masa nie lew leh jumpa sumer blogger... tak pun masa gath TT ang p yek... aku nak gak nengok ang nie cam ner orgnyer...

bowling kat mines jom???

atty : banyakkkk wakakakak

fara : bai wakakak aku namo bawak dia lew wakakak kang sumer jenayah tak menjadi wakakak