Tuesday, June 30, 2009

BLoGGeR GaTHeRiNg aT TaSiK TiTiWaNGsa 3 ... WaJaH MeReKa YaNG GuMBiRa DaPaT HaDiaH...

Aku malas nak citer... korunk nengok lew wajah2 kesayangan hamba yang menerima hadiah nie wakakak kemain ceria laie kan memasing wakkakaka kalau ada yang tak der pic aku mohon maaf sebab nie pun aku men rembat bersahaja jew kat blog depa wakakakak










7 comments:

rizz said...

sker2 dpt adiah shawl hoyeaa hahaha

Remy.com said...

nper mulut rizz cenggitu?
terharukah?

Hezesuze said...

apsal muke ang xde Qlah??? ko tak gumbira ke dpt adiah tu...hehe

ke ang rasa bsalah coz bg adiah kocik tetiba plak dpt adiah beso...larikkkssssssssss trus ke melaka!motippp! ke melaka...wakaka

mama tisya said...

ada jugak terselit gmbr akk kt cni..tk sempt nk beramah mesra aritu ngan qiela

Sidratul Muntaha said...

wonder why time amik gmbo dgn akak tu tkde plak?!
confius nih...

Gieyana said...

Salam kenal...
Best yer gathering2 smbil tukor hadiah...:D

Cik Nazaitul Nadia @ Cik SesuciQiellah said...

rizz : oitt kan watie (mummyaeesh) suh ang kasi aku wakakakka motip tetiba depan2 aku lak tue dia suh ang kasi aku wakakaka

remy : rizz raja mimik muka wakakak

sis heze : kan ada pic aku terima hadiah dalam n3 sebelum nie wakakak harus di sepratekan wakakak mekasih bebanyak to suzey hadiah ang sungguh bermakna sekali wakakkaak motip ke melaka kannnnnnn kejiiiiiiiiiiiiiiiii

mama tisya : aisey... aku tak nak beramah mersa aku nak beramas mesra wakakakak yer arr masa tue kan aku cam artis plak wakakak datang2 menghuru harakan majlis org kan keji tul pangai wakakakak tak per masa masih panjang lepas nie harus bercomolot keyyyyyyy wakakakak