Tuesday, June 30, 2009

BLoGGeR GaTHeRiNg aT TaSiK TiTiWaNGsa (PeNDaHuLuAn)

Pada 28 Jun 2009, Ahad (9 am-12pm) berlangsungnyer perjumpaan para blogger tegar di Tasik Titiwangsa. Wahhh sememangnyer perjumpaan kali nie sememangnya meriah dan boleh di katakan gath para ibu2 wakakakak masing2 kemain gegeh dok bawak anak dan tak ketinggalan juga para suami (motip takut bini melencong kekdahnya wakakak dengan secara rasmi nyer para suami dan anak2 adalah salah sorang blogger gak wakakak harus lepas nie masing2 kena wat blog gak wakakaka)

Memandangkan arie nie merupakan arie pertama dalam minggu nie aku masuk ke opis (semalam di serang migrain agak kritikal so aku terpaksa amek cuti) dan pagi nie sehingga kini aku gegeh dok membuat serangan hendap terhadap blog para blogger tegar waakakakaka...

Sat gie bila agak free baru aku akan update story pasai gath tue yg rata2 aku rasa ramai dah taw... dan aku nak jugak wat n3 tersebut sebab tak nak kecewakan para silent reader aku wakakakak sabar key.........

Haaa???? ngapa muka aku tak der???? sebab aku sampai lambat dan aku sampai ke lokasi bebetui time depa ngah dok giler berposing ala2 murid2 sekolah yang begitu comei wakakakak aku ngan rizz pakat lepak kat salah sebuah bangku yang terdapat di sekitar lokasi dan memerhatikan gelagat masing2... senak perut aku ngan rizz dok bantai gelak wakakakak aku plak awai2 dah suh rizz dendiam jangan enterprem laie... kita wat2 tak kenai... dalam atie berharap sesangat jangan ada yang kenai wakakakak

Nengok!!! siap masuk dalam surat khabar laie... harus di buat laie perjumpaan cenggini wakakakak

4 comments:

zh-ena said...

salam..tak sempat nak kenal kan..

farish izaryl @izreez said...

heheh meriah! tp gmbo kite xde lak dlm paper wakakkaa

Hezesuze said...

alah ciannye ang nan ado lam suratkhabo tu Qlah...xfe nnti next gath kita panggil TV3 terus masuk TV huhuhu

RemyLC said...

nper x g terus, leh masuk paper cam kitorang (sambil pose menggoder)...

huhu...