Tuesday, June 30, 2009

MuNGKiN KaH SuDaH TiBa MaSaNya OtaK aKu TaK MaMPu BeRFiKiR...

Arie nie aku telah mendapat satu berita yang sememangnyer aku secara jujurnya terasa sedikit marah, kecewa dan terkilan pada seorang rakan aku nie. Entahlah... kadang2 aku rasa cam kernapa nie sumer mesti berlaku???

Terkejut??? - memang aku terkejut dan tak sangka benda nie akan berlaku. Kenapa?? kan aku dah cakap masa memula sekali dan ko ngan dia dah pun bersetuju kan??? so kenapa perlu bebankan aku dengan masalah nie??? bukannyer aku tak cakap... aku dah cakap berkali2 dah... takkan aku nak wat 2 benda dalam 1 masa kot...

Marah?? - memang aku marah!!! tapi marah aku nie tak kemana pun... takat cam tue jer sebab aku paham keadaan ko... cuma apa yang aku pinta, cuba ko paham keadaan aku plak cam ner???

Terkilan??? - ya!!! aku terkilan!!! sebab dah 2 kali ko buat aku... kalau ko kat tempat aku, mampukah ko bertahan??? aku rasa mau putus tali persaudaraan yang terjalin.

Sejaat2 aku, tak der lah sampai aku nak putuskan hubungan yang pernah terjalin, paling koman pun aku akan bawak diri buat seketika dan insya'allah ianya akan kembali seperti sediakala dan aku jugak akui kemungkinan besar ianya tak seperti dulu. Aku hanyalah manusia biasa bukannya malaikat key.

Mungkin sudah tiba masanya kot... hmmm... jangan salah sangka dengan apa yang telah aku perkatakan kat sini, nie semua sekadar sebuah luahan bersahaja yang aku luahkan tatkala aku berada dalam keadaan tertekan dan sakit hati. Maaf andai aku melukai hati ko cuma aku rasa eloklah kita begini.

Terus terang aku katakan, aku lebih suka mendengar, memerhati apa yang berlaku di sekeliling aku, ya... mungkin selama nie aku lebih suka mengambil sikap berdiam diri atas perkara2 yang serius tapi itue tidak bermakna aku nie jenis yang menurut, aku tetap akan membetah andai aku rasakan ianya salah dan dalam hubungan kita nie aku mengharapkan ko memahami aku sebab kita kawan dah lama. Aku tak suka mengeruhkan keadaan yang dah sedia keruh. Aku tak ingin bersuara kerna takut ianya akan menyakiti hati ko. Air yang di cincang tak kan putus begitu jua dalam hubungan kita tapi selagi boleh aku cuba menjaga hati ko... dulu aku pernah katakan bahawa aku leh taw apa yg berlaku dan apa yg berlaku di sebaliknya kan??? so aku taw apa yang ko tak taw dan mungkin jua aku taw apa yg ko taw... fikirlah...

Kalau takat nak melepak dan hang out bersama boleh jer... bukan susah pun just roger... setelah apa yang berlaku aku memerlukan ruang buat diri aku...

Erk... apa aku ngomel nie???? wakakak aku sendiri dah putus fius wakakakak

3 comments:

rizz said...

sabar r ..akua se dpt agak ape yg jd kat ng nii.saba k.xpon sound jew org tu

b-boy said...

huhuhu..sis.. banyakkan sabarokk...

Cik Nazaitul Nadia @ Cik SesuciQiellah said...

sabar separuh dari iman wakakakka apa pun idup perlu di teruskan dan apa yang penting kita enjoyyYYYYYy wakakkakaa