Thursday, April 9, 2009

PiKniK NGaN PuTuS FiUs Di PoRt DiCKsoN - PaRt 5

Kami serang Teluk Kemang... usha port yang dekat dengan bilik air kekdahnya wakakak korunk taw brapa harga port tue??? RM 20 jew... kira okey lew sebab ada table kecik laie... so leh arr letakkan barang2 dan bersantai kat situ... yang g 5 orang jew... korunk nengok lew barang2 tue wakakak ngalahkan g 10 orang wakakaka
Korunk nengok lew tak lew cam 'keluarga bahgia Putus Fius' kami wakakaka aku nak korunk fokus kejap pada pic yang tertera nie...nengok lew :

rhudy : dah cam bapak org dok jaga barang jew kejenya wkakakak aku rasa sepanjang kat PD tue dia langsung tak berganjak dari kusi tue wakakak tue lew port dia ...bila di tanya ngapa tak mandi? alasan sebab takut gelap wkakak hajarnya kan... padahal member tak bawak tuala wakakak keji!!! kalau sebab tuala, gtaw ler awai2 coz aku memang bawak sepersalinan pakaian dalam kete... leh lew aku pinjamkan tuala tue... adoaiiii... ni namanya bodoh sombong wakakak kan dah terlepas bermandi manda ngan rizz dan pojie wakakak

pojie : tetap kepit wakakak kemain ayu laie... leh wat menantu wakakak tapi budak nie memang lawak gileer (tahun depan harus masuk raja lawak) kalau bercerita memang penuh perasaan sungguh!!! wakakak dengan memek muka pastu body language sekali wakakk memang aku rasa Teluk Kemang gegar ngan gelak tawa kita jew wakaka paling tak tahan citer pojie pasai queen apa tah??? alahai... time nie plak aku lupa!!! siap ngan aksi2 laie si pojie nie... tersimpul terus usus aku wakakak
sis heze : kemen santai laie wkakak siap pakai swimming nyer skop kepala laie wakaka (bukan skop pasir arr wakakak) masa dia pakai skop pala tue aku ingatkan dia nak swim lew... alih2 member sama cam aku wakakak caker jew... yang penting gaya, mutu, keunggulan yek sis wakakaka keji!!!

Aku tetap ngan gula2 kapas wakakak berenti kat petronas beli gula2 kapas dan eskrim soda tetap!!! sementara sis heze ngan pojie dok cari pinggan dan cawan kertas wakakak tak kan nak makan beralaskan tikar kot wakakak mekasih pada sis heze, rhudy, pojie dan rizz atas makanan dan jajan yang di bawak. Aku?? bawak gak... aku bawak tupperware, pisau, gunting ngan papan pemotong wakakak itu pun lepas di paksa rela oleh dak rhudy wakakk nampak sangat umah tak pernah ada barang2 tu wakakaka

Kat sini lew 'sup bunjut' di jumpai wakakaka kisahnya cam nie... wakakak aku rasa korunk taw kan sup bunjut tue wakakak keji tul rizz, pojie ngan sis heze tak taw wakakak masa tue mulut aku nie dah terlepas cakap... 'eleh... ingat besar sangat kew sup bunjut tue dok tayang' (tak ternawaitu langsung nak tengok tapi dah terpandang nak wat cam ner kan.. benda depan mata) masa tue aku dah nampak rudhy dah dok pandang2 aku pastu dia usha mata aku dok scan apa wakakak aku still laie wat muka ketat kononnyer dengan harapan tak der lew yang perasan apa yang aku maksudkan wakakak memang mulut puaka lew aku nie men cakap jew... sorry guys wakakak pas aku cakap tue si rizz yang kebetulan dok sebelah aku dok tanya 'sup bunjut???' waaaaaa.... motip??? masa nie aku dah tak tahan gelak... aku nengok rhudy pun dok bantai gelak... aikk???? mamat nie paham kew??? aku dah wat muka blur kat rudhy wakakk sekali member bantai cakap..

kalau ngan aku, ang tak yah lew nak cover2 qla... aku paham lew wakakak tersembur gelak aku ngan rhudy wakakaka pastu lepas aku xplain kat rizz, pojie dan sis heze wakakak sumer bantai gelak kaw2 sampai meleleh air mata masing2 wakakak pastu kalau korunk pasan lew kan... terus mamat 'sup bunjut' tue tak datang depan kita laie wakakak aku rasa kan dia taw kot kita gelakkan dia wakakaka keji memasing!!! wakakaka

Tetap nak pose ngan topi wakakak padahal pakai hanya tuk berpose semata2 kejinya dah cam mickel jekson tak jadi dah aku nengok ang nie rizz wakakaka

Nengok lew gaya mak dan anak2nya nie wakakak masa nie kalau korunk nak taw pic nie di ambil kali ke 3 rizz ngan pojie dok berendam dalam laut wakaka harus aku wat dialog nie wakakak


sis heze : bebaik nak... jangan mandi tempat yang dalam taw... papi (pelik plak bunyinya wakakak) korunk tue dok jaga barang... kang saper nak selamat kan korunk... tah dia reti berenang taw idak tah wakakak (saper kah??? wakakak)

rizz : tak per mummy (cam mamie monster plak wakaka)... kang agak2 rizz nak lemas kang.. ada lew mamat kendu dok selamatkan wakaka selagi mamat kendu tak selamatkan selama tue lew rizz wat2 pengsan... mana lew taw dapat cpr percuma kew wakaka

pojie : cpr dari mamat kendu yek rizzz... sekali mamat 'sup bunjut' yg wat spr kat ang wakakaka apa pun pose dulu!! say chesseeeee!! waakaka


Ini kah papi yang di maksudkan??? wakakak awat lain macam jew bunyinyer wakakak papi dok jaga brang wakakak (gelak guling2 dah nie wakakak) hajarkan tak nak mandi laut sebab takut itam???? cam lew kulit tue putih wakakaka keji!!!
Nak jugak pose walaupun tak dapat nak swimming huhuhu... bengkak jew jiwa... apsal??? tak nampak aku dah pakai baju kaler merah tue!!! hajarnya wakakak tapi puas hati gak lew sekurang2nya aku ngan sis heze cecah gak lew air laut tue dari rhudy yang langsung tak berganjak dari 'port' wkakaka berat pungung kot wakakak tah2 bisolllllll wakakakaka


Nak jugak bergambar ngan budak2 yang dah setahun tak jumpa air nie wakakak pojie tue reti gak lew berenang tapi di rizz nie kompius aku wakakk asyik tenggelam timbul jew gayanya wakakak masa nie air dah mula nak pasang...

Pemandangan dari jeti kecik (jeti kew? ala... tempat ala2 nak tambak bot tue) geram nyer pasai nak gak aku menyentuh air laut ni wakakak asyik dok lepak kat 'port' jew.. aku nengok rhudy... rhudy nengok aku wakakak lawa gak yek pemandangan nie wakakaka

3 comments:

farish izaryl @izreez said...

muahahhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahaah aku da xthn gelak dh kat opis ni weh..kemen caker g bhsa yg dgunakan wakakak part yg dialog tu yg xthn..lol nape rhudy xgtaw xbwk towel adoiiiii..kn leh pjam ang.pojie pon xbwk towel laa.pjam yak aku.rhudy2.haahah btw best kann suma ni memori siotttttttt

attyfir said...

dah lama tak lepak pd..

Hezesuze said...

haaaaaahaaaahaahaahaaaaaaa...mak aiii Qlah ...xtahan sis menahan gelak tahap kingkong da nie....laaa ghupe2nya si rhudy xbawak tuala..ceh! sis pun ada spare ler..siut jek...

wah part dialog tu lgiler guling2 tahap buaya darat kekdahnye...huhuhuh

xpe Qlah...nant kite repeat back ke PD...harusssssss tau..