Thursday, April 9, 2009

PiKniK NGaN PuTuS FiUs Di PoRt DiCKsoN - PaRt 6

Nengok lew barang2 adoaiii kemain bersepah laie kalau dak2 laki berkemas wakakak banyak giler barang wakaka yang p 5 orang jew wakakak


Makanan kami wakakak rhudy sediakan sandwish (perhatian!!! tupperware aku key wakakak sudu pun wakakak) lauk rendang dan mee serta ayam dari sis heze wakakak nampak tak sebelah kiri yang kaler2 ijau tue??? wakakak timun rhudy key!!! bukan aku nyer taw wakakaka mangkuk gak si rhudy nie tak reti nak bajet wakaka org 5 org jer yang gie... dia bantai beli timun sampai 3 batang wakakak pastue wat lawak plak jalan kat tetengah orang ramai sambil bawak 2 batang timun p basuh kat toilet wakaka malu aku siot wakakak pastu masuk toilet kena bayar 50 sen walaupun basuh timun cakap penjaga toilet tue hajarnya waakaka awat tak basuh kat laut??? ada gak perisa wakakaka

MMmmmm daAAPPpppp gak sandwish rhudy wat nie wakakak lebih sodap bila di campur ngan cabai pergh!! wkakaka aku lew yang bawak cabai... caker sungguh depa dok bahan aku bawak cabai.. last2 sedap gak kan sandwish letak cabai wakakak

Masa nie plak kali ke dua pojie dan rizz naik tuk berehat setelah lebih setengah jam dok berendam dalam laut wakakak keje si pojie ngan rizz adalah dok mandi pastu naik makan... pastu turun mandi laie... naik makan tue jew lew keje depa wakaka pastu kena plak racun dari rhudy dok hasut suh mandi pastu makan wakakaka elok bonar wakakka aku ngan rhudy dok makan sandwish jew wakakak tapi siyezz wei banyak sungguh makanan wakakak aku nie ada pangai pelik sikit tang makan limau wakakaka dak2 nie pakat pelik nengok cara aku wakakka keji!!!!


pojie : MMmmmm DaaaAAAPPPpppp nyer ayam nie wakakka


Mummy ngan papi wakakak nengok lew betapa banyak nyer makanan yang di bawak wakakak tikar tue ehsan dari rizz wakakak kira ok gak lew tempat tue sebab kami hanya berlima sahaja

Erk... pic nie wakakakak aku asal nengok pic nie jew kompom tergelak wkakak hah!!! dah jumpa aku kan rhudy??? kira tercapai gak lew hajat ang nak jumpa aku kan.... so hope jgn serik key.. aku memang puaka sikit wakakaka nie agak2 ada tak yg dok gantung diri nie rhudy? wakakak kepada yang teringin memiliki hati rhudy nie dengarlah nasihat aku ... jangan jadi puaka cam aku key wakakak alamatnya rhudy mati gelak lew sebelum bernikah jawabnya wakakak

Pic nie plak aku nak amek time depa dok melompat tapi kekdahnya camera aku ni kemain slow laie wakakak last2 depa dah mendarat baru dapat snap hajarnya... kalau ikutkan nak jew aku suh depa melompat lebih tinggi laie berkali2 sampai aku dapat snap pic wkakaka tapi di sebabkan kami sememangnya menjadi tumpuan para pengunjung dengan aksi2 kami terpaksa lew aku batalkan nawaitu aku tue wkakka pic lompat lebih tinggi ada kat blog rhudy... korunk nengok lew yek wakaka
Kalau nengok bebetui rizz lompat alahai wkakakakaka bantai gelak aku wkakaka bayangkan cam ner plewod di tiup angin wakakakak si pojie plak memang pandai bergaya cam2 aksi dia wat stail lompatan wakakaka

Nengok lew mamat plewod nie nak jugak pose wkakak tapi cuba nengok belakang tue wakakak kat jetski tue wakaka yang pakai suar kaler cream tue adik si mamat sup bunjut wakakak (wahhh taw jew aku wakakak dah muka depa sepesen wakakak)

2 comments:

Hezesuze said...

uik! sis rase byk laei kesinambungan n3 pd ang ni kan Qlah...coz sumenye ang snap bgai x hengat kan ....oppssss!!! silap si rizz yg snap...hehehe

eh eh ang tau plak ek adik beradik sup bunjut...wakakakakakaka....

farish izaryl @izreez said...

wakakkakak aku da xthn gelak bile tgok gmbar mmt sup bunjot blg gmba aku ni keji ang qilahhhhhhhhhhh ahahahhahaha