Thursday, April 9, 2009

PiKniK NGaN PuTuS FiUs Di PoRt DiCKsoN - PaRt 7

Gaya Bersahaja dari seorang Ratu Negara Putus Fius wakaka cuma Cop Mohor Lesung jew tertinggai wakakaka topi menggantikan lesung wakakak wahhh tiara aku lesung kekdahnya wakakaka apa pun aku nak amek kesempatan nie (walaupun ada beberapa pic tak abis load laie wakakaka) nak ucapkan terima kasih bebanyak pada kengkawan putus fius kerna sudi bercuti bersama2 dan aku tapik spiring siap tripple laie atas tahap putus fius kalian sumer... walaupun kita sumer merupakan kali pertama berkumpul (kecuali rizz) nampaknya kemesraan antara kita sememangnya di luar jangkaan wakakak terima kasih jua kerna menerima diri ini seadanya wakekeke apa pun idup putus fius!!!!

Patttt pose wakakak kemain ceria laie muka aku ngan sis heze wakakak walaupun tak dapat mandi keceriaan tetap terpancar di wajah kami wakakaka paling tak menahan skop di kepala sis heze wakakaka

Amacam ada gaya tukang jaga beg tak?? wakakak ang leh amek tander jaga beg arr rhudy wakakaka tapi make sure seumur idup taw wakakak keji!!!!

Cuba fokus pada pic nie wakakak kasut rizz kemain besau laie dari orangnya wakakak dah serupa pakai kasut patung MCD jew wakakak nasib tak kaler merah wakakak

Memula sumer barang nampak tersusun wakakak harus!!! kalau tak alamatnya tak dapat lah nak lepak kat tikar tue wakakka nengok lew rizzz wakaka kemain terkangkang laie wakakak spek mata tetap!!! wakakak pojie plak dah siap2 ngan sunblok dia wakakak yang penting kulit tak terbakar wakakak aku tak puas ati tul ngan rhudy nie wakakak p tapi tak nak mandi laut wakakak hajarnya!!!
Aksi bersahaja dari kami wakakk yang penting sampai2 pojie dah kuar dah alatan dia wakak sunblok tetap!!! pastue tah spray apa tah namanyer ... katanya tuk halang badan dari di geget oleh binatang laut wakakka

2 comments:

hezesuze said...

amboi3...cute plak sis nengok ang kai topi tu...

ermm cam x caye kan 1st time jumpe dah cam kenal lama dah...itew ler geng of fius kekdahnye kan...

cayang korang...muahhhh!!!

rizz said...

muahahah kemen nk komen crocks aku beso lg wakakaakka size 9 uols mne x besanya kekkeee..