Thursday, April 9, 2009

Gi3 kLiNiK Di BaNGi...

Ingat tak beberapa arie selepas aku balik dari Port Dickson, gath piknik dengan dak2 Putus Fius tetiba jer tapak tangan kanan aku rasa gatai2 yang teramat lew hebat. Asyik sangat menggaru alih2 dah luka.. adoaiii dah satu hal plak... kadnag2 menganggu time tdo aku wakakak sampaikan satu malam tue aku tak tahan sangat abis aku rendamkan tangan aku dalam air panas (tapi idak lew mengelegak agak2 suam2 kuku jer kepanasan) dah tak pasai2 aku tdo dalam keadaan tangan berendam wakakak
Oleh kerana dak2 putus fius siap sms aku dok gesa aku p klinik, sis heze siap gunakan mandat dia sebagai seorang sis laie wakakak (mekasih bebanyak guys atas keperihatinan kalian) sis heze siap cakap tak yah p futsal!!! p klinik terus pas kerja... wakakkaa arahan tue wakakka

Tak tahan dengan kesakitan dan rasa gatai tue dengan gegeh nya aku pujuk Farah tuk bawak ke klinik. Nek kete Farah sebab kete aku dah park dalam garaj so kete Farah plak kat luar... nie lew klinik yang aku g kat Bangi... nama klinik tue Umi Salehah (umi kew?? wakakak memang ada gaya umi doc tue wakakaka maaf kualiti pic amat mendukacitakan sebab dah malam si farah tak pandai guna camera nie wakakak klinik tue bukan kedai gunting rambut tue taw wakakak klinik tue bebetui depan kete tue) lepas dia wat checkup ke atas tapak tangan aku, dia siap amek darah laie... puas di belek2 nyer tangan aku... alih2 aku dapat taw... aku nie banyak sel darah putih berbanding sel darah merah... so doc suggestkan aku banyak makan makanan yang boleh membekalkan darah seperti kerang (nie jew yang aku taw wakakak) dia cakap agak bahaya jugak kalau sel darah putih banyak dalam badan sedangkan sel darah merah sikit. Iyo lah doc...


Nampak tak tue ubat? wakakka hp tetap wakakak hajarnya!!! hah!! korunk nampak tak kacang tue??? wakaka tue lew kacang rhudy wakakak siap ngan mangkuk besau laie wakakak

Tersusun ubat... alahai aku paling malas nak makan ubat2 nie... leceh arr... bukan takut key!!!! cuma rasa cam melecehkan jew...

Kemain laie dok kasi 2 jenis ubat tuk di makan siang dan malam... dan satu ubat sapu.. hm...

Leh plak bantai makan ubat dengan air eskrim soda wakakaka... farah dah dok batai tepuk dahi... tepon baru tetap nak enterprem wakakaka dalam ramai2 dak2 putus fius dah nengok hp keluaran salah sebuah department company aku wakakak ximax namanyer... rhudy sempat gak lew dok bedek2 hp tue wakakak

Ngah sapu ubat kat tapak tangan... pergh!!! masa nie rasa pedih pun ada sebab ada bahagian2 yang luka (per taknya dok garu jew)

Korunk tengok lew keadaan tapak tangan aku yang kian membengkak tue huhuhu... gatainyer hanya Allah jew yang tahu... dah lew comei jer tapak tangan aku tue... bila dah bengkak makin bertambah lew kecomeian nyer wakakaka

4 comments:

Corey said...

Get well soon ok. jgn malas2 makan ubat tu..klu tak no point la pi klinik.baik jampi sendiri

cL said...

akhirnye g gak klinik ekh....
ape2 pn smoga pat sembuh ekh..

mkn la ati ke..hempedu ke..kompem pas neh darah merah blebihan plak..hak3...

kalu x lok gak..g tampo montot gajah..kompem lok...hek4

Hezesuze said...

ciannye dia...ang jgn dok xmau mkn ubat tu ek...cam dak rizz plak...

nak baek kan...harusss ler mkn ubat kekdanye...huhuhuh

ermm...mknler mkn tambahan tuk +kan sel darah merah tu...xpun ang ketuk je tangan ang tu ngan lesung...kompem baek punya...huhuhuh wakaka

farish izaryl @izreez said...

adoii siannya ku tgok tgn hang tu wakakakak..ha;a ang kna rjin2 le mkn kerang hajarnya..aku pnh kene kurang seel drh merah ni ekekekkek